مزایای خرید آفیس اورجینال چیست؟

آفیس یکی از مهم ترین ابزارهای هر لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت یا گوشی موبایل به حساب می‌آید. البته مزایای خرید آفیس اورجینال در کیفیت عملکرد آن مشخص می‌شوند.

بسیاری از افراد دانلود آنتی ویروس کرک شده را مقرون به صرفه می‎‌دانند. اما با این تصمیم خود را از مزایای قابل توجه آفیس اورجینال بی نصیب می‌کنند.

بنابراین توصیه می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا با محصولات آفیس و مزایای خرید و استفاده از نسخه اورجینال آنها آشنا شوید.

آشنایی با محصولات آفیس

هنگامی که حرف از آفیس می‌شود یاد اجزای سازنده آن مانند ورد، اکسل، اکسس، پاورپوینت، پابلیشر و اوت لوک می‌افتیم. اما باید توجه داشته باشید که با خرید آفیس اصل، از مزایای خرید آفیس اورجینال بهره مند خواهید شد. پیش از آنکه شما را با این مزیت‌ها آشنا کنیم، درباره انواع محصولات آفیس صحبت می‌کنیم.

محصولات آفیس اورجینال

مایکروسافت در طی سال‌های گذشته محصولات مختلفی در ارتباط با آفیس روانه بازار کرده است. آفیس 2013، آفیس 2016، آفیس 2019 و آفیس 2021 نمونه‌هایی از آفیس‌های پرکاربرد و محبوب آفیس به حساب می‌آیند. علاوه بر این‌ها آفیس 365 نیز وجود دارد که در ادامه نگاهی به آخرین محصولات آفیس اورجینال می‌اندازیم.

آفیس 2021

جدیدترین و البته پرکاربرد ترین محصول مایکروسافت آفیس، نسخه 2021 است. علت گرایش مردم و سازمان‌ها به خرید آفیس 2021 این است که این نسخه از آفیس به عنوان کامل ترین مجموعه نرم افزارهای کامپیوتری شناخته شده است. کاربران توانسته اند از مزایای خرید آفیس اورجینال استفاده کنند. به همین دلیل در مدت زمان کوتاهی محبوبیت خاصی به دست آورده است.

آفیس 2019

نسخه دیگری از آفیس اورجینال که در سال‌های اخیر کاربرد بسیاری داشته، آفیس 2019 است. شما با خرید این آفیس اصل، علاوه بر استفاده از مزایای خرید آفیس اورجینال، می‌توانید از قابلیت‌هایی استفاده کنید که مانع از حواس پرتی شما هنگام کار با ورد می‌شوند. همچنین از مداد دیجیتال در کار با پاورپوینت کمک بگیرید و جداول محوری بهتری با اکسل آماده کنید.

آفیس 365

سومین محصول آفیس که امکان بهره مندی از مزیت‌های آفیس اورجینال را فراهم می‌کند، آفیس 365 است که اولین بار در سال 2017 معرفی شد. این آفیس همانطور که از نامش بر می‌آید، اعتباری 365 روزه یا همان یک ساله دارد. شما هر سال باید اشتراک خود را تمدید کنید تا از مزایای این نوع آفیس بهره مند شوید.

برای مثال می‌توانید ایمیل‌های خود را راحت مدیریت کنید، فایل‌های خود را به سرعت و به آسانی به اشتراک بگذارید و با کمک پلنر برای پروژه‌های خود برنامه ریزی کنید.

مزایای خرید آفیس اورجینال چیست؟

محصولات آفیس 2021 اورجینال

با توجه به اینکه آفیس 2021 به عنوان جدیدترین و پرفروش ترین نسخه آفیس اورجینال به حساب می‌آید، قصد داریم محصولات آفیس 2021 را به طور مجزا معرفی کنیم.

آفیس 2021؛ پروفشنال پلاس

کامل ترین نسخه آفیس 2021، به اسم آفیس 2021 پروفشنال پلاس شناخته می‌شود. این آفیس فوق حرفه ای با هدف رفع تمامی نیازهای افراد خانه، دانشجویان، کارمندان شرکت‌ها و سایر افراد تولید شده است. به همین دلیل به عنوان کامل ترین محصول خانواده آفیس 2021 شناخته می‌شود.

نسخه پروفشنال پلاس آفیس 2021 دارای برنامه‌های ورد، اکسس، اکسل، پابلیشر، اوت لوک و پاورپوینت است و شما می‌توانید نسخه اورجینال آن را از بنیان سافت خریداری کنید.

آفیس 2021؛ هوم اند بیزینس

یکی از نسخه‌های آفیس 2021 که با افزایش تمایل کارکنان به دورکاری مورد استقبال ویژه قرار گرفت، (Microsoft Office 2021 Home & Business) نام دارد. این نسخه علاوه بر کارهای شخصی، انجام کارهای شرکتی را نیز تسهیل می‌کند و روی سیستم عامل مک نیز قابل نصب است. شما امکان استفاده از ورد، اکسل، پاورپوینت و اوت لوک را دارید. با خرید نسخه اصل آن از بنیان سافت می‌توانید از مزایای خرید آفیس اورجینال بهره مند شوید.

آفیس 2021؛ هوم اند استیودنت

سومین نسخه از آفیس 2021 به گونه ای طراحی شده که پاسخگوی نیازهای دانش آموزان و دانشجویان باشد. علاوه بر این امکان انجام کارهای شخصی هم با نسخه (Microsoft Office 2021 Home & Student) وجود دارد. اگرچه این نسخه از آفیس 2021 ارزان تر از دو نسخه دیگر آن است.

اما تنها امکان استفاده ورد، اکسل و پاروپوینت را برای افراد ایجاد می‌کند که نسبت به نسخه پروفشنال پلاس محدودیت‌های کاربردی دارد. با این وجود اگر آن را از بنیان سافت خریداری کنید، به آسانی می‌توانید از مزایای خریداری آفیس اورجینال بهره مند شوید.

مزایای خرید آفیس اورجینال چیست؟

مزایای خرید آفیس اورجینال کدام هستند؟

تا اینجای مقاله با محصولات آفیس و به طور خاص محصولات یا نسخه‌های آفیس 2021 اصل آشنا شدید. همچنین توضیح دادیم که با رفتن به سایت فروشگاه اینترنتی بنیان سافت با قیمتی مناسب و به آسانی می‌توانید خرید آفیس اورجینال را انجام دهید. اما در ادامه به مزایای خرید آفیس اصل می‌پردازیم.

عملکرد بدون ایراد آفیس

یکی از مشکلاتی که کاربران آفیس کرک شده با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، اختلالاتی هستند که در هنگام کار با آفیس مواجه می‌شوند. اما این مشکلات در زمان استفاده از آفیس اصل وجود ندارند.

ارتقای امنیت سیستم

شما هنگامی که از آفیس اورجینال استفاده می‌کنید، امنیت سیستم و اطلاعات خود را افزایش می‌دهید. به این معنا که انتقال آن در فضای اینترنت و ذخیره سازی آن بدون هک شدن یا آسیب دیدن با انواع ویروس‌ها امکان پذیر خواهد بود.

استفاده از لایسنس‌های آفیس

هنگامی که آفیس اورجینال را خریداری می‌کنید، می‌توانید با پرداخت هزینه به صرفه لایسنس‌های آن را دریافت کنید تا بدون نقض قانون کپی رایت از محصولی سالم و بدون کرش (Crash) در بستری ایمن استفاده نمایید.

پشتیبانی شرکت مایکروسافت

یکی از دیگر مزایای خرید آفیس اورجینال، حمایت همیشگی شرکت مایکروسافت است. به این ترتیب، شما می‌توانید در صورت بروز مشکل در استفاده از آفیس یا لایسنس‌های آن از راهنمایی تیم پشتیبانی مایکروسافت بهره مند شوید.

جمع بندی

  • آفیس 2021 شامل نسخه‌های پروفشنال پلاس، هوم اند بیزینس و هوم اند استیودنت است.
  • ارتقای امنیت، استفاده بدون هیچ گونه اختلال، استفاده از لایسنس‌های آفیس با هزینه اقتصادی، رعایت کپی رایت و بهره مندی از پشتیبانی مایکروسافت به عنوان مزایای خرید آفیس اورجینال به حساب می‌آیند.
  • آفیس 2019، آفیس 365 و آفیس 2021 از پرکاربردترین محصولات آفیس هستند.
  • شما می‌توانید آفیس اورجینال را به سهولت از فروشگاه اینترنتی بنیان سافت خریداری کنید.
کد خبر 649640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.