شب گذشته آب‌گرفتگی خاصی در اصفهان رخ نداد

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به تدابیر پیش‌بینی‌شده، به‌رغم بارندگی خوب روز گذشته (چهارشنبه) آب‌گرفتگی خاصی در سطح معابر، خیابان‌ها و بزرگراه‌های شهر رخ نداد.

رامین میرعسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با اعلام سازمان هواشناسی و تجربه‌ای که در شهرهای اطراف وجود داشت، احتمال بارش با مدت زمان کوتاه و شدت بالا برای روز گذشته _چهارشنبه دوم فروردین‌ماه_ پیش‌بینی شده بود که از ساعت ۱۸:۰۰ روز گذشته بارش‌ها آغاز شد و شدت آن از ساعت ۱۲:۰۰ شب بود.

وی با بیان اینکه به دلیل شدت کم بارش‌ها، ۱۵ اکیپ در قالب ستاد سیل در سطح شهر اصفهان آماده‌باش بودند، افزود: با توجه به درگیر بودن عوامل خدمات شهری برای اسکان مسافران نوروزی که با توجه به دلیل برودت هوا امکان اقامت در باغ فدک نداشتند، اکیپ‌های ستاد نوروزی، مشغول هدایت برای اسکان مسافران نوروزی در مکان‌های مناسب بودند.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به تدابیر پیش‌بینی‌شده، به‌رغم بارندگی خوبی که شاهد آن بودیم، آب‌گرفتگی خاصی در سطح معابر، خیابان‌ها و بزرگراه‌های شهر رخ نداد.

وی تاکید کرد: اکیپ‌های آماده‌باش اداره خدمات شهری در سطح مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان آمادگی لازم را برای رفع هر گونه حوادث احتمالی دارند.

کد خبر 649588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.