ستاره‌ای که با توصیه‌های آنری، بالاتر از مسی قرار گرفته است!

فولارین بالوگون در حال لذت بردن از یک فصل فوق‌العاده در لیگ یک است و فاش کرده که توصیه‌های زیادی از تیری آنری، اسطوره آرسنال دریافت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بالوگون از حضور قرضی از آرسنال در تیم فرانسوی رمس لذت می‌برد. این بازیکن ۲۱ ساله در این فصل ۱۷ گل در لیگ فرانسه به ثمر رسانده است، چهار گل بیشتر از لیونل مسی، فوق ستاره پاری سن ژرمن، تنها کیلیان امباپه و جاناتان دیوید در حال حاضر بالاتر از مهاجم رمس در جدول گلزنان قرار دارند.

آخرین گل بالوگون باعث شد که او به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شود که در اولین فصل خود در لیگ یک از سال ۱۹۵۶، حداقل ۱۷ گل به ثمر رسانده است، این ستاره اکنون فاش کرده که توصیه‌های آن ری (اسطوره آرسنال) به او کمک کرده است.

بالوگون به Football.London گفت: اولین باری که با او به صورت کامل صحبت کردم، بازی مقابل پاری سن ژرمن بود. جالب است که آن ری قبل از بازی موناکو به من پیام تشویقی داد، من گل برتری را زدم و بعد از بازی، دوباره به همدیگر پیام دادیم. من همواره از او سوال می‌پرسم و تیری به من کمک می‌کند؛ بنابراین شخص خوبی است که باید شماره تلفنش را در موبایل خود داشته باشید. این صحبت‌ها، بیشتر شبیه گفت‌وگوها بین کسی است که افتخارات زیادی در فوتبال به دست آورده و قدم‌هایی خوبی در حرفه خود برداشته است تا من که اکنون در انگلیس و بازی در خارج از کشور، انجام می‌دهم.

بالوگون قرار است در پایان فصل به آرسنال بازگردد، اما گفته می‌شود اگر پس از درخشش در لیگ یک، در جمع توپچی‌ها باقی نماند، به یک باشگاه بسیار بزرگ نقل مکان خواهد کرد. بالوگون خاطرنشان کرد: کاری که تا به حال توانسته‌ام انجام دهم، مطمئنم که سر و صدای زیادی به پا می‌کند، نه فقط در آرسنال بلکه در همه دنیا. این تنها در مورد ادامه دادن به روند مثبت، متمرکز ماندن و کمک به تیم برای رسیدن به حداکثر پتانسیل خود در این فصل است، من همواره به این چیزها فکر می‌کردم.

این جوان در رده ملی نیز مورد توجه چندین کشور قرار گرفته است، بالوگون برای تیم زیر ۲۱ ساله‌های انگلیس بازی کرده است، اما واجد شرایط بازی برای ایالت متحده آمریکا نیز هست و در حال گفت‌وگوی مکرر در مورد آینده خود است.

این بازیکن جوان توسط گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس از آخرین لیست سه‌شیرها کنار گذاشته شد، اما در عوض به تیم زیر ۲۱ سال انگلیس دعوت شده بود با این حال بالوگون آن زمان به دلیل مصدومیت کناره‌گیری کرد.

کد خبر 649518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.