قیمت گوشی iQOO Z6 5G پس از عرضه iQOO Z7 5G کاهش یافت

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که قیمت گوشی iQOO Z6 5G پس از عرضه گوشی iQOO Z7 5G در هند کاهش پیدا کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی iQOO Z6 5G در سه نسخه عرضه می‌شود، نسخه اول با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، نسخه دوم با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و نسخه سوم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، به ترتیب با قیمت ۱۸۷، ۲۰۵ و ۲۱۷ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

به نظر می‌رسد که قیمت گوشی iQOO Z6 5G تقریباً ۱۲ دلار کاهش پیدا کرده و سه نسخه یادشده با قیمت ۱۷۵، ۱۹۳ و ۲۰۵ دلار ارزیابی شده است. این محصول در دو رنگ آبی و مشکی وارد بازار می‌‎شود و دارای نمایشگر ۶.۵۸ اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن قرار گرفته شده، یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Samsung JN1، یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‎‌شود.

گوشی iQOO Z6 5G از تراشه Snapdragon 695 بهره می‌برد و با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند. این گوشی با استفاده از رابط کاربری FunTouch OS 12 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا می‎‌شود. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی IQOO Z7 5G دارای نمایشگر ۶.۳۸ اینچی FHD+ AMOLED است، از حسگر اثرانگشت بهره می‌برد، به تراشه Dimensity 920 مجهز شده است، یک دوربین دوگانه در پنل پشتی آن تعبیه شده است، انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 649433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.