۷۵ درصد فضای سبز سیرجان برای استقرار مسافران

رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان گفت: شهرداری این شهر در حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهری ۷۵ درصد از فضای سبزی که امکان بهره‌برداری نداشت را در اختیار مسافران و شهروندان قرار داده است.

حسن خدامی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ظرفیت‌های سیرجان در حوزه رسانه، فرهنگ، ورزش، صنعت و معدن، حمل‌ونقل و تجارت اظهار کرد: سیرجان شهری جهانی است که ظرفیت‌ها و توانمندی‌های قابل توجهی در کنار هم دارد و می‌تواند سرمایه‌گذاران زیادی را جذب کند.

وی از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات سیرجان خبر داد و افزود: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف می‌تواند تأثیر بسزایی در معرفی سیرجان و جذب سرمایه‌گذار برای شهرداری داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان ادامه داد: به‌عنوان نمونه وجود بالغ بر هشت هزار کامیون و تریلر در سیرجان از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند ظرفیت بزرگی برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مرتبط حمل‌ونقل باشد.

خدامی‌پور افزود: در مجموع معرفی سیرجان و ظرفیت‌های بی‌بدیل و گسترده آن می‌تواند اتفاقات خوبی را برای پیشرفت و توسعه شهری سیرجان رقم بزند.

وی گفت: شهرداری سیرجان در حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهری ۷۵ درصد از فضای سبزی که امکان بهره‌برداری نداشت را در اختیار مسافران و شهروندان قرار داده است که نمونه بارز آن را می‌توان به فضای سبز حاشیه بلوار شهید زندی‌نیا، توسعه باغ ایرانی، راه‌اندازی چند گذر بنام گذر گلیم، گذر خانواده، گذر شهروند و گذر غذا اشاره کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان گفت: در موضوع جمع‌آوری پسماندها و تنظیف معابر شهری نیز اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

کد خبر 649272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.