نمایندگان پارلمان‌های شهری در اجرای سیاست‌های شعار سال نقش‌آفرین هستند

رئیس شورای اسلامی شهر چمگردان گفت: طبق تاکیدهای مقام معظم رهبری، فرهنگ‌سازی در تحقق شعار سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا منظور از تولید فقط تولیدات فیزیکی نیست، همه وظیفه داریم در عرصه‌های فرهنگی نیز این هدف را دنبال کنیم تا شاهد رشد تولید و مهار تورم باشیم.

محسن رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نام‌گذاری سال جدید با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» اظهار کرد: شعارهایی که ابتدای هر سال از سوی مقام معظم رهبری مطرح می‌شود، راهبرد و نقشه راهی است که چنان‌چه در مسیر اجرایی شدن آن به درستی حرکت شود، شاهد تحقق اهداف والای نظام اسلامی و اسناد بالادستی خواهیم بود.

وی افزود: طی بیش از یک دهه گذشته شعارهای تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب، این مهم را برای همگان نمایان می‌کند که توصیه‌های راهبردی ایشان در خصوص اقتصاد مقاومتی، توجه به نوآوری، مسائل مرتبط با تولید و رفع موانع تولید، حمایت از تولید، تولید دانش بنیان، اشتغال‌آفرین و شعار امسال «مهار تورم و رشد تولید» حلقه‌های به هم پیوسته است که به تبیین مسیری می‌پردازد که ایران اسلامی را در کنار برخورداری از استقلال سیاسی و نظامی، به استقلال اقتصادی نیز دست پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر چمگردان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود فرمودند: «من با در نظر گرفتن همه این جهات به خصوص موضوع تورم به‌عنوان مشکل اصلی و تولید به‌عنوان یکی از کلیدهای نجات کشور از مشکلات اقتصادی، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام می‌کنم، لذا باید توجه داشت که تحقق منویات معظم‌له تنها در سایه استفاده از ظرفیت‌های داخلی، مدیریت جهادی و تعامل و همکاری همه مسئولان میسر می‌شود.

وی اضافه کرد: تحقق شعار سال راهگشای بسیاری از مشکلات کشور به‌ویژه اشتغال جوانان، بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی شهروندان شهرهای ایران است، بر همین اساس همه مسئولان، نخبگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی باید در این زمینه تلاش کنند.

رمضانی تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند، فرهنگ‌سازی در تحقق شعار سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چراکه منظور از تولید، فقط تولیدات فیزیکی نیست، همه ما وظیفه داریم در عرصه‌های فرهنگی نیز این هدف را دنبال کنیم تا در نهایت شاهد رشد تولید و مهار تورم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همان‌گونه‌که نقش مدیریت شهری در تحولات کلان کشور غیرقابل انکار بوده، مدیریت شهری در اجرایی شدن سیاست‌های شعار سال نیز نقش آفرین هستند از این رو نمایندگان شهروندان در پارلمان شهری نیز باید تمام تلاش خود را به‌کار گیرند تا با اتخاذ تدابیر هوشمندانه در خصوص ارائه بسته‌های پیشنهادی همچون مدیریت نقدینگی و کنترل تورم، هموار ساختن مسیر ساخت‌وساز مسکن به‌گونه‌ای عمل کنند که شهرهای ایران به سطح تعالی برسند.

کد خبر 649258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.