هزینه اقامت در مجموعه فدک از طریق نصب بنر اطلاع‌رسانی شده است

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: هزینه اقامت در مجموعه فدک، پیش از ورود به این مجموعه توسط بنر اطلاع‌رسانی شده است.

عرفان امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تبلیغات مجموعه باغ فدک انجام و از ورودی خیابان نخل تا این باغ، بنرهایی به صورت راهنما برای مسافران نصب شده که بیانگر مسافت تا باغ فدک است.

وی با اشاره به نصب پرچ‌های سامورایی و ۳۳ سازه به صورت داربست، افزود: در نزدیکی مجموعه باغ فدک، ایستگاه اتوبوس ویژه اتوبوس گردشگری تدارک دیده شده و توسط بنرهای نصب شده در مجموعه، به مسافران و گردشگران اطلاع‌رسانی شده است.

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: قیمت اسکان و اقامت در مجموعه باغ فدک، یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران و گردشگران طی سال‌های گذشته بود، به همین منظور قیمت یک شب اسکان در این مجموعه توسط بنرهای نصب شده در ورودی باغ فدک، به اطلاع افراد رسیده است.

وی ادامه داد: در ۳۳ داربست نصب شده در باغ فدک نیز تمام اطلاعات سطح شهر که مسافران و گردشگران به آن نیاز دارند از جمله مجموعه‌های گردشگری و تاریخی، درج و سازه‌ها توسط سازمان زیباسازی، تعریف شده است.

امینی با بیان اینکه QR کدهای لازم نیز به‌منظور افزایش خدمت‌رسانی به مسافران در بنرهای این مجموعه جای‌گذاری شده است، گفت: کیوسک اطلاع‌رسانی در این مجموعه تدارک دیده شده و خبرنگاران خبرگزاری ایمنا نیز در آن مستقر هستند.

وی با اشاره به فعلیت سه شیفت هشت‌ساعته نیروها در این مجموعه، اضافه کرد: بروشورهایی نیز تهیه شده که حاوی اطلاعات لازم برای مسافران است و در صورت نیاز میان آن‌ها توزیع خواهد شد.

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان اظهار کرد: عوامل نیروی انتظامی، آتش‌نشانی، هلال‌احمر، کمیته اطلاع‌رسانی و نمایندگان تمام کمیته‌های این ستاد در باغ فدک حضور دارند و آماده ارائه خدمت به مسافران و گردشگران هستند.

وی با اشاره به تدارک و نصب بنرهایی با موضوع حجاب و عفاف در مجموعه باغ فدک، افزود: درباره برنامه‌های ماه مبارک رمضان و قداست این ماه نیز توسط بنر به مسافران و گردشگران اطلاع‌رسانی شده است؛ همچنین صدای گوش‌نواز اذان در این مجموعه پخش خواهد شد.

کد خبر 649257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.