معرفی پلتفرم آموزش زبان هایتاکی

زبان انگلیسی به دلیل بین المللی بودن اهمیت بالاتری نسبت به سایر زبان ها دارد به گونه ای که بسیاری از اطلاعات مهم و کلیدی را می‌توان از زبان انگلیسی بدست آورد.

هایتاکی بستری مناسب برای افرادی که به یادگیری زبان های خارجی علاقه مند هستند می‌باشد.

این پلتفرم حرفه ای با وضع قوانین و مقررات مختلف در تلاش است تا اساتید را به کسانی که قصد یادگیری زبان های خارجی از جمله زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، عربی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی، ترکی، چینی، کره‌ای، ژاپنی، فارسی، هندی، سوئدی، هلندی دارند، متصل کرده و بهترین خدمات را در اختیار آنها قرار دهد.

منظور از پلتفرم بستری برای ارائه یک سرویس به مشتری یا کاربران است.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در هایتاکی

همانطور که می‌دانید زبان انگلیسی به دلیل بین المللی بودن اهمیت بالاتری نسبت به سایر زبان ها دارد به گونه ای که بسیاری از اطلاعات مهم و کلیدی را می‌توان از زبان انگلیسی بدست آورد.(از طریق ترجمه منابع معتبر) پلتفرم هایتاکی با تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تلاش است تا از طریق آموزش این زبان زنده دنیا به همه مردم از جمله اساتید، دانشجویان، خانه داران، کارمندان و… کمک کند انگلیسی را آموخته و بتوانند به طور حرفه ای برای پیشرفت در کار و زندگی از آن استفاده کنند. لازم به ذکر است که حتی افرادی که در خارج از ایران زندگی می‌کنند نیز می‌توانند از کلاس های خصوصی زبان بهره‌مند شوند.

مزایای طلایی هایتاکی برای آموزش زبان های خارجی

امکان تدریس خصوصی مجموعه ای از زبان ها

همانطور که گفته شد، پلتفرم هایتاکی محدود به تدریس خصوصی یک الی دو زبان نیست، بنابراین افراد می‌توانند از سراسر جهان برای شرکت در کلاس های خصوصی ۱۵ زبان دنیا اقدام کنند.

تدریس خصوصی آنلاین زبان خارجی

امروزه بسیاری از افراد به دلایل مختلف از جمله محدود بودن زمان، مشغله کاری، محدودیت جغرافیایی و… علاقه‌مند به یادگیری زبان های مختلف از جمله انگلیسی به صورت آنلاین هستند. هایتاکی با ایجاد بستر مناسب شرایط را برای شرکت در کلاس های خصوصی آنلاین زبان فراهم کرده است.

تدریس خصوصی حضوری زبان های خارجی

در صورتی که زبان آموز خواستار برگزاری کلاس زبان به صورت حضوری باشد، می‌تواند نسبت به رزرو کلاس خصوصی حضوری زبان اقدام کند. محل برگزاری کلاس حضوری توسط زبان آموز و مدرس تعیین می‌شود و مدت زمان آن ۹۰ دقیقه است.

تدریس خصوصی زبان همراه با بازه های قیمتی متفاوت

قیمت تدریس خصوصی زبان خارجی توسط مدرسین این پلتفرم انتخاب می‌شود در نتیجه بازه های قیمت متفاوت برای هر کلاس وجود دارد. در نهایت زبان آموزمی‌تواند با توجه به بودجه خود یکی از اساتید زبان خارجی را انتخاب نماید.

برنامه های زمانی مختلف برای تدریس خصوصی زبان خارجی

یکی از مهم ترین نقاط قوت هایتاکی وجود تقویم زمانی برای هر مدرس است. به گونه ای که زبان آموز وارد سایت شده و بعد از کلیک روی نام هر استاد می‌تواند از زمان های آزاد او مطلع شود. وجود تقویم زمانی به زبان آموزانی که زمان محدودی دارند کمک می‌کند تا در بازه های آزادشان کلاس خصوصی رزرو کنند.

امکان لغو کلاس در هایتاکی

پلتفرم هایتاکی قابلیت لغو کلاس را برای زبان آموزی که به هر دلیلی نمی‌تواند در کلاس شرکت کند، فراهم کرده است. بنابراین شما می‌توانید در صورت لازم کلاس خود را لغو کرده و در زمان دیگری آن را رزرو نمایید. هزینه کلاس نیز در کیف پول شما باقی می‌ماند تا کلاس دیگری انتخاب کنید.

اساتید برتر در هایتاکی

کارشناسان هایتاکی همواره در تلاش اند برای انتخاب بهترین اساتید زبان های خارجی، سوابق تحصیلی و تجربیات آنها را به دقت بررسی نمایند. بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت مدرس مورد نظر خود را انتخاب نمایید، زیرا این اساتید از طریق مصاحبه، بررسی و تعیین سطح وارد هایتاکی شده اند.

وجود یک جلسه رایگان آزمایشی

زبان آموزان می‌توانند با شرکت در جلسه آزمایشی با مدرس ارتباط برقرار کرده و به پاسخ پرسش هایشان دست پیدا کنند. به طور کلی هدف از شرکت در جلسه آزمایشی، ایجاد آشنایی بین زبان آموز و استاد است. بنابراین در این جلسات به موضوعاتی همچون شیوه تدریس مدرس، کتاب ها، جزوات و منابع لازم برای تدریس خصوصی زبان، بررسی سطح زبان آموز و… پرداخته می‌شود. لازم به ذکر است که پلتفرم هایتاکی مدت زمان ۳۰ دقیقه را برای جلسه آزمایشی در نظر گرفته تا تبادل اطلاعات به صورت کامل انجام شود. بستر جلسه آزمایشی نیز مانند کلاس های خصوصی آنلاین زبان، SKYROOM است و می‌تواند با توافق بین زبان آموز و مدرس تغییر پیدا کند.

معرفی پلتفرم آموزش زبان هایتاکی

امکان بررسی رزومه اساتید خصوصی زبان خارجی

زبان آموزانی که قصد رزرو کلاس خصوصی زبان خارجی دارند می‌توانند رزومه و مشخصات مربوط به استاد را بررسی کرده تا در انتخاب مدرس زبان مورد نظر خود موفق باشند. این بخش می‌تواند شامل اطلاعاتی از قبیل رشته تحصیلی، سوابق کاری، علاقه‌مندی استاد و… باشد.

پیام به مدرس

قابلیت ارسال پیامک به استاد زبان خارجی یکی از مزایای مهم پلتفرم هایتاکی به شمار می‌آید. زیرا در برخی از مواقع زبان آموز می‌خواهد قبل از رزرو کلاس با مدرس ارتباط برقرار کرده و سوالات مورد نظر خود را بپرسد. در این صورت می‌تواند بعد از ورود به پروفایل استاد، دکمه پیام به مدرس را انتخاب کرده و پرسش یا پیام خود را مطرح کند.

انتخاب مهارت دلخواه برای کلاس خصوصی زبان خارجی

همانطور که در بالا اشاره شد، هایتاکی پلتفرم تدریس خصوصی انواع مختلفی از زبان ها است. اساتید بنابر مهارت خاص خود اقدام به تدریس می‌کنند که برخی از آنها عبارت اند از: تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان فرانسوی، تدریس خصوصی زبان آلمانی تجاری، معلم خصوصی عربی کودکان و…. در نتیجه هایتاکی با افزودن قابلیت "فیلتر براساس مهارت" شرایط را برای زبان آموزان راحت تر کرده است. به این صورت که با کلیک بر روی مهارت دلخواه، فقط اساتید متخصص آن زمینه نمایش داده خواهد شد.

تعیین سطح تدریس در هایتاکی

برخی از افراد که اقدام به یادگیری زبان های خارجی می‌کنند، هیچ پیش زمینه راجع به زبان خارجی مورد نظرشان ندارند، در حالی که برخی دیگر خواستار حضور در کلاس های خصوصی زبان های خارجی به صورت حرفه ای هستند. پلتفرم هایتاکی شرایطی را مهیا کرده است تا زبان آموز بتواند سطح خود را تعیین کرده و استاد مناسب خود را مشاهده نماید. این سطوح عبارت اند از: مبتدی، متوسط، حرفه ای.

محدوده گروه سنی در هایتاکی

تعیین گروه سنی زبان آموز از دیگر فیلترهای هایتاکی است. بدین منظور زبان آموز می‌تواند از بین موارد موجود گزینه دلخواه خود را انتخاب کرده و اساتیدی که به صورت تخصصی در این زمینه ها فعالیت می‌کنند را مشاهده کند. این موارد عبارت اند از کودک، نوجوان، بزرگسال.

بخش نظرسنجی

قابلیت بررسی نظرات زبان آموزانی که قبلاً با این استاد کلاس رزرو کرده اند به شما کمک می‌کند تا بتوانید با دید بازتری مدرس خود را انتخاب نمایید. در واقع بخش نظرسنجی یکی از قسمت هایی است که می‌توان با بررسی آن بهترین استاد خصوصی زبان خارجی را پیدا کرد. علاوه بر این بعد از اتمام کلاس شما می‌توانید نظر خود را ثبت کرده و در دسترس دیگران قرار دهید تا افراد دیگر بتوانند از تجربه شما استفاده کنند.

قابلیت ارسال پیامک

پلتفرم هایتاکی به گونه ای پیاده سازی شده است که اطلاعات لازم را از طریق پیامک برای زبان آموز یا مدرس ارسال کند. برای نمونه ۱۵ دقیقه قبل از شروع کلاس خصوصی، پیامی حاوی لینک کلاس برای شما ارسال خواهد شد که با کلیک بر روی آن می‌توانید وارد کلاس شوید.

کد خبر 649077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.