تعریف سامانه کنترل پروژه در راستای رصد دقیق طرح‌های شهری

شهردار کرمانشاه گفت: برای نخستین‌بار برای اتمام پروژه‌ها تابلوی روزشمار گذاشتیم و سامانه کنترل پروژه تعریف کردیم تا طرح‌ها به سهولت از نظر پیشرفت فیزیکی و انجام هزینه قابل رصد باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نادر نوروزی در مراسم افتتاح پروژه بلوار پیامبر اعظم (ص) اظهار کرد: این طرح اهمیت زیادی در حل معضل ترافیکی میدان آزادگان به عنوان یکی از ورودی‌های مهم شهر کرمانشاه دارد، اهمیت این ورودی به دلیل تردد زوار و عاشقان اباعبدالله حسین (ع) مضاعف است.

وی ادامه داد: این بلوار از مسیر فعلی تا مقابل مسجد پردیس در سال ۱۴۰۲ ادامه پیدا خواهد تا مورد استفاده اهالی شهرک پردیس نیز قرار بگیرد.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: از تمام همکاران که با وجود شرایط دشوار کار در فصل زمستان و وضعیت آب و هوا برای اجرای عملیات عمرانی این پروژه تلاش کردند تا در حداقل زمان به سرانجام برسد تقدیر و تشکر می‌کنم.

شهردار کرمانشاه تاکید کرد: انجام این پروژه از وظایف شهرداری بود، اما اینکه همکاران تلاش کردند پروژه در کوتاه‌ترین زمان به اتمام برسد و به اهداف برنامه‌ریزی شده در موعد مقرر دست یابیم اهمیت دارد تا تبدیل به یک روش و فرهنگ شود.

نادری اضافه کرد: برای نخستین‌بار برای اتمام پروژه‌ها تابلوی روزشمار گذاشتیم و سامانه کنترل پروژه تعریف کردیم تا پروژه‌ها به سهولت از نظر پیشرفت فیزیکی و انجام هزینه قابل رصد باشد، اگر این نوع کار کردن را بتوانیم در شهرداری نهادینه کنیم به طور قطع در همه پروژه‌ها موفق خواهیم شد و همشهریان از دستاوردهای آن استفاده خواهند کرد.

وی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه جهت همکاری در تصویب لوایح مورد نیاز شهرداری تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدوارم این همکاری با هدف ارائه خدمت مطلوب به همشهریان ادامه پیدا کند.

مهدی معنوی شهردار منطقه هشت کرمانشاه نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: با حضور شهردار کرمانشاه شاهد اتفاقات خوبی در سطح شهر هستیم و مدیران شهرداری نیز با اخلاص و جدیت تلاش مضاعفی را برای ارائه خدمت مضاعف به همشهریان انجام می‌دهند که نمونه کوچکی از آن حل معضل ترافیکی میدان آزادگان، محل گذر تمام زائران اباعبدالله الحسین (ع) گردشگران و مسافران است.

وی ادامه داد: این پروژه با همکاری همه کارکنان شهرداری ظرف مدت ۶۰ روز به اتمام برسد.

تلاش کنیم شهروندان زندگی بهتری را تجربه کنند

در ادامه محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: همزمانی بهار طبیعت با بهار معنویت و قرآن را خدمت همشهریان، هم استانی‌ها و همکاران در شهرداری کرمانشاه تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: در مدت کوتاه مسئولیتم تلاشم بر این بوده است تا روی بعضی از کلیدواژه‌های کارگشا بیشتر تمرکز کنم، همه مسئولان باید تلاش کنند تا با همراهی مردم کرمانشاه عالمانه‌تر اداره شود.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: باید با فکر و کار علمی تلاش کنیم شهروندان زندگی بهتری را تجربه کنند که از مصادیق آن آمد و رفت سریع، ایمن و ارزان در سطح استان و شهر کرمانشاه است.

صحرایی ادامه داد: کار خوب را باید در زمان خوب انجام داد و یکی از نکاتی که لازم است در سطح استان تقویت شود زمان‌مند شدن طرح‌ها است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: امروز توفیق شد در خدمت شهردار تلاشگر شهر کرمانشاه باشیم و از چند منطقه از جمله قطار شهری بازدید کنیم؛ یکی از خاطرات تلخ شهروندان کرمانشاه پروژه قطار شهری (منوریل) است.

وی اظهار کرد: قطار شهری کار خوبی بود که می‌توانست سال‌ها قبل به نتیجه برسد و اکنون مردم کرمانشاه از آن استفاده کنند، اما این طرح طولانی شد و از منطق اجرایی خود فاصله گرفت که در حال حاضر به جای جلوه خوب یک خاطره تلخ ایجاد کرده است، امید می‌رود با تلاش شهردار کرمانشاه، پشتیبانی‌های اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه نهادهایی که باید کمک کنند بتوانیم این تصویر تلخ را تغییر دهیم و شهروندان شاهد کار مجاهدانه و عالمانه برای جبران فرصت‌های از دست رفته باشند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به ضرورت ترمیم ورودی شرقی کرمانشاه، تصریح کرد: زمانی که شهرداری پروژه بلوار پیامبر اعظم (ص) را ظرف مدت ۶۰ روز به اتمام می‌رساند می‌تواند ورودی شرقی را نیز یک هفته‌ای بازسازی و آسفالت کنند، به امید خدا هفته آینده ورودی شرقی کرمانشاه را با فضای متفاوتی مشاهده خواهیم کرد و اطمینان دارم این کار مجاهدانه از جمع خوب شهرداری کرمانشاه برخواهد آمد.

آبادانی شهر کرمانشاه جلوه مهمی برای استان و غرب کشور است

صحرایی اضافه کرد: در استانی زندگی می‌کنیم که در کنار مسائل و مشکلاتی که همه می‌دانیم و می‌بینیم به لطف الهی انبوهی از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها را در اختیار داریم که این فرصت‌ها و ظرفیت‌ها باید به خوبی شناخته و استفاده شود.

وی تاکید کرد: عمران و آبادانی شهر کرمانشاه علاوه بر تأمین نیازهای شهروندان یک جلوه مهم برای استان و غرب کشور است، اگر یک شهر آباد و زیبا داشته باشیم سایر کارها نیز تقویت می‌شود، زیرا زمانی که سرمایه‌گذار، گردشگر، خریدار و تاجر وارد شهر می‌شوند جلوه بهتری را می‌بینند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه خیابانی که احداث شد در تعطیلات نوروزی شاهد آمد و رفت میهمانان منطقه خواهد بود، گفت: با کمک خدای متعال در تلاش هستیم تا کارهای عالمانه و مجاهدانه را با همفکری، همگرایی و هم‌افزایی به موقع انجام دهیم تا شهروندان در شرایط مطلوب‌تری زندگی قابل قبول و در خور داشته باشند.

به گزارش ایمنا، پروژه بلوار پیامبر اعظم (ص) با هدف تسهیل در دسترسی به شهرک‌های پردیس و صدرا با حضور استاندار کرمانشاه، شهردار، فرماندار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 649013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.