کاربردهای گیفت کارت استیم چیست؟

استیم یک پلتفرم دیجیتال است که توسط شرکت Valve بنیان گذاری شده است. این سرویس توزیع کننده بازی های انلاین برای pc است.

سرویس استیم به کاربران خود این اجازه را می دهد که بازی های انلاین را به طور مستقیم بر روی دستگاه خود دانلود کنند و یا اینکه بازی را به طور مستقیم بر روی کلود خود پس از خرید انتقال دهند. کاربران سرویس استیم این امکان را دارند که بر روی این سرویس نظرات خود را درباره بازی ها به اشتراک بگذارند، محتوای خود را روی سرویس استیم بارگزاری کنند، DLC خریداری کنند و غیره. اکنون که کمی بیشتر درباره سرویس استیم می دانید در ادامه قصد داریم به بررسی کاربردهای گیفت کارت استیم و نحوه استفاده از گیفت کارت استیم بپردازیم.

گیفت کارت استیم چیست؟

گیفت کارت استیم یا همان کارت اعتباری استیم یکی از امکاناتی است که شرکت استیم در اختیار کاربران خود قرار داده است و یکی از بهترین راه های خرید بازی های استیم مخصوصاً برای کاربران ایرانی است. می توان با جرات گفت که گیفت کارت استیم از ساده ترین و بهترین راه ها برای افزایش اعتبار و شارژ اکانت استیم برای خرید بازی های استیم و انجام بازی های آنلاین است.

یکی از دلایلی که گیفت کارت استیم از محبوبیت زیادی در بین کاربران و گیمرها برخوردار است، نبود هیچگونه محدودیت مکانی در سرویس استیم شرکت Valve است.

گیفت کارت استیم مانند پول برای والت شما عمل می کند که در شبکه استیم برای خرید نرم افزار، بازی ها و هر چیز دیگری می توانید از آن استفاده کنید. همچنین توسط گیفت کارت استیم به گیمرها و کاربران این شبکه این امکان داده می شود که بتوانند بروزرسانی بازی ها و نرم افزارها را به صورت خودکار دریافت کنند.

کاربرد گیفت کارت استیم چیست؟

یکی از مقرون به صرفه ترین روش ها برای خرید انواع بازی های استیم، خرید گیفت کارت استیم است. گیمرها می توانند بدون دغدغه اعتبار اکانت استیم خود را افزایش دهند و بازی های مورد نظر خود را به راحتی انجام دهند. شما با خرید گیفت کارت استیم این امکان را دارید که بدون داشتن اکانت پی پال یا مسترکارت استیم والت خود را شارژ کنید و به هزاران بازی موجود در این پلتفرم دسترسی داشته باشید. همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، استیم والت مانند کیف پول مجازی شما می باشد که به شما اجازه خرید، سفارش و دریافت امکانات و بازی های داخل پلتفرم Steam را به واحد پولی کشورتان را می دهد.

مورد بالا مهم ترین کاربرد گیفت کارت استیم بود که به آن اشاره کردیم. اگر بخواهیم به دیگر کاربردهای گیفت کارت استیم اشاره کنیم می توانیم به لیست کاربرد گیفت کارت استیم زیر اشاره کنیم.

  • دسترسی مستقیم به هزاران بازی متنوع و جدید
  • خرید بازی با استفاده از استیم گیفت
  • امکان ذخیره بازی ها بر روی فضای ابری یا همان Cloud
  • امکان دریافت خودکار آپدیت بازی ها بر روی اکانت استیم
  • ایجاد و خرید امکانات ویژه بازی ها از Steam workshop با استفاده از گیفت کارت استیم
  • امکان عضویت با گیفت کارت استیم در شبکه مجازی استیم برای ارتباط با دیگر گیمرها در سراسر دنیا
  • چت و گفتگو با بازیکن های دیگر حین بازی که به هیجان بازی اضافه می کند
  • امکان استفاده از کلیه امکانات بر روی هر دستگاه و پلتفرمی مانند PC – Mobile – TV – Linux
  • تبدیل شدن اکانت استیم شما به Steam Wallet یا همان والت استیم (کیف پول استیم والت) و امکان پرداخت با آن

اگر می خواهید که به تمامی امکانات سرویس استیم دسترسی داشته باشید و از تمامی امکانات شبکه استیم نظیر سرویس ها، بازی ها، اپلیکیشن ها و … همچنین استفاده کنید، خرید گیفت کارت استیم تمامی این امکانات را به کاربران خود بدون هیچ گونه محدودیتی ارائه می دهد.

نکاتی که باید در هنگام خرید گیفت کارت استیم به آن توجه کنید

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام خرید گیفت کارت استیم به آن دقت کنید این است که اگر شما هنگام ساخت اکانت استیم خود ریجن خود را کشور آمریکا انتخاب کرده باشید، باید حتماً توجه کنید که گیفت کارت استیم آمریکا را تهیه کنید زیرا برای مثال شما نمی توانید با داشتن اکانت کشور روسیه از گیفت کارت استیم آمریکا استفاده کنید و سرور به شما ارور خواهد داد.

نکته دیگری که بد نیست به آن توجه کنید این هست که با توجه به ریجنی که انتخاب می کنید قیمت بازی های استیم برای شما متفاوت خواهد بود پس خوب است قبل از اینکه به خرید گیفت کارت استیم اقدام کنید خوب درباره ریجن های گیفت کارت استیم تحقیق کنید تا بتوانید گیفت کارت استیم به صرفه ترین ریجن را تهیه کنید. قیمت گیفت کارت استیم در ریجن هایی مانند روسیه، آرژانتین، هند و ترکیه معمولاً کمتر از دیگر ریجن ها است.

کاربردهای گیفت کارت استیم چیست؟

آموزش استفاده از گیفت کارت استیم

ردیم کردن گیفت کارت استیم کار ساده است که در ادامه آموزش مرحله به مرحله آن را برای شما آورده ایم که با استفاده از آن شما می توانید به راحتی از گیفت کارت استیم خود استفاده کنید.

  1. در ابتدا بر روی نام خود کلیک کرده و بر روی گزینه Account کلیک کنید.
  2. حالا بر روی گزینه Add found to your steam wallet کلیک کنید.
  3. در این مرحله بر روی گزینه Redeem a steam gift card or wallet code کلیک نمایید.
  4. کد گیفت کارت استیم خریداری شده خود را در کادر مشخص شده وارد کنید و بر روی گزینه Continue کلیک کنید.
  5. در اینجا باید والت شما بر روی کشور مورد نیازتان تنظیم شود. پس از وارد کردن کد استیم والت، شما به صفحه دیگری هدایت می شوید که باید در ابتدا آدرس و زیپ کد مورد نظر خود را وارد کنید تا استیم به شما اجازه ردیم گیفت کارت اعتباری را بدهد. برای این کار نیاز است که کشور گیفت کارت و کشور اکانت شما همانطور که در نکات بالا گفتیم یکسان باشد.
  6. در قسمت Street Address و Street Address line 2 مشخصات خیابان مورد نظر خود را وارد کنید.
  7. در قسمت City شهر مورد نظر خود را وارد کنید.
  8. در قسمت state ایالت مورد نظر خود را وارد کنید.(اگر از گیفت کارت استیم آمریکا استفاده می کنید)
  9. در قسمت Country کشور مورد نظر خود را وارد کنید.
  10. در قسمت Zip or postal code نیز زیپ کد / پستال کد / کد پستی خود را وارد کنید و بعد از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده بر روی Countinue کلیک کنید.

اکنون استیم والت شما بر روی کشور مورد نظرتان تنظیم شده است و می توانید از آن استفاده کنید.

ممنون که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید امیدواریم که مطلب فوق در ارتباط با کاربرد گیفت کارت استیم برای شما مفید واقع شده باشد.

کد خبر 648929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.