به‌کارگیری کامیون‌های بدون راننده در فروشگاه‌های بزرگ دالاس

«کروگر» شرکت خرده‌فروشی آمریکایی، در نظر دارد از کامیون‌های بدون راننده در فروشگاه‌های نمایندگی خود در دالاس به منظور رونق بیشتر فروش بهره بگیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، فروشگاه‌های بزرگ «دالاس» آمریکا به‌زودی میزبان کامیون‌های بدون راننده‌ای خواهد بود که به تحویل محصولات به سایر فروشگاه‌های سراسر داخل و خارج شهر مشغول خواهد شد. این خودروها قرار است روزانه و با سرعت بالاتر از کامیون‌های معمولی، محصولات را با ایمنی بیشتر به فروشگاه‌های مختلف تحویل دهد که این امر نقش مهمی در رونق اقتصادی «کروگر» و نمایندگی‌های آن ایفا خواهد کرد.

جالب اینکه کامیون‌های بدون راننده دالاس برای تحویل محصولات مشتریانی که به طور آنلاین خریداری کرده‌اند نیز استفاده خواهد شد که این امر به سهم خود در افزایش گرایش شهروندان به خرید از فروشگاه‌های ذکر شده نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک طی چند دهه گذشته سهم بزرگی از خرید و فروش را در بازار جهان از آن خود کرده است، با این حال پس از انتشار ویروس کرونا از اهمیت بیشتری میان مردم و فروشندگان برخوردار شده است. در واقع، امروزه بسیاری از مردم خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند که این امر علاوه بر آشنایی بیشتر آن‌ها با قیمت‌ها و محصولات مختلف، امکان تحویل کالا را بدون طی کردن مسیرهای طولانی فراهم می‌آورد.

به‌کارگیری کامیون‌های بدون راننده در فروشگاه‌های بزرگ دالاس

یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که به دنبال افزایش گرایش مردم به تجارت الکترونیک به وجود آمده است، نحوه تحویل آن‌ها بوده است که البته صاحبان مراکز تجاری تاکنون ایده‌های مختلف و کارآمدی را برای این منظور ارائه داده‌اند.

مدیران کروگر نیز برای افزایش رضایت مشتریان و راحتی تحویل کالاهای خود تصمیم گرفته‌اند از خودروهای خودران بهره بگیرند که به ادعای آن‌ها، ایمنی تحویل سالم محصولات را به مشتریان تضمین می‌کند، ضمن این‌که در مقایسه با عملکرد اداره پست، محصولات را با سرعت بالاتری در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

این کامیون‌ها با توجه به بالاترین استانداردهای پایداری روز دنیا طراحی شده است و به همین دلیل، انتشار کربن و سایر گازهای آلاینده در آن‌ها صفر است که این امر مدیران دالاس را نیز در تحقق اهداف کربن صفر خود یاری خواهد کرد.

کد خبر 648892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.