پیامدهای هوشمندسازی فاضلاب شهری در بوفالو

آغاز همکاری اداره آب و فاضلاب بوفالوی آمریکا با کمپانی زایلم به هوشمندسازی عملکرد فاضلاب منجر شده و این امر به سهم خود پیامدهای بی‌شماری را برای شهر به ارمغان آورده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اداره آب و فاضلاب بوفالو از فناوری‌های نظارت زمان واقعی، الگوبرداری و تجزیه و تحلیل داده‌های کمپانی «زایلم» که در زمینه فناوری آب جهانی فعالیت می‌کند، به منظور بهبود کیفیت آبراه‌های محلی بهره گرفته که به دنبال آن، آلودگی آب شهری کاهش قابل‌توجهی را تجربه کرده است.

محققان پیش‌بینی کرده‌اند که نتیجه این اقدامات و همکاری‌های میان اداره آب و فاضلاب و کمپانی زایلم، کاهش ۱۴۵ میلیون دلاری را در بودجه شهری به دنبال خواهد داشت. در واقع، کاهش بودجه شهری در پی به‌کارگیری یک سیستم دیجیتالی برای مدیریت آب و فاضلاب شهری و به دنبال آن، کاهش آلودگی آب‌های سرریز شده به رودخانه‌ها طی بارش‌های سنگین برف و باران اتفاق خواهد افتاد.

پیامدهای هوشمندسازی فاضلاب شهری در بوفالو

فناوری آب هوشمند

کمپانی زایلم با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، امکان استفاده از شبکه کنونی خود را برای حل مشکلات درازمدت در این زمینه، بدون نیاز به توسعه زیرساخت‌های جدید فراهم می‌آورد و از این طریق در کاهش هزینه‌های شهری نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

درواقع، بهره‌گیری از سیستم بهینه‌سازی شبکه پساب‌های زایلم امکان تجزیه و تحلیل داده‌های مربوط به حجم جریان پساب‌های شهری، عملکرد یادگیری ماشینی، الگوبرداری هیدرولیکی و بهینه‌سازی عملکرد شبکه را فراهم خواهد آورد و از این طریق به مدیران شهری در ارائه رویکردهای بهتر برای نظارت بر آب‌های شهری کمک خواهد کرد، ضمن این‌که هوشمندسازی عملکرد مدیریت پساب‌های شهری، هزینه‌های لازم برای توسعه زیرساخت‌های جدید را به حداقل خواهد رساند.

به دنبال این اقدامات، بوفالو نه‌تنها کاهش هزینه را تجربه خواهد کرد، بلکه تاب‌آوری مناطق ساحلی آن در مقابل رویدادهای ناشی از تغییرات اقلیمی افزایش خواهد یافت که این امر نیز به سهم خود در کاهش هزینه‌های شهری نقش مهمی ایفا خواهد کرد، ضمن این‌که پایداری را برای سراسر شهر به ارمغان خواهد آورد.

کد خبر 648753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.