۴ شهرک در کرمانشاه از بن‌بست ترافیکی خارج شد

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: احداث معبر بلوار شهید سرابیان اقدامی بزرگ بود، زیرا با احداث این معبر چهار شهرک پس از سال‌ها از بن‌بست ترافیکی خارج شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هاشم درویشی در نشست خود با خبرنگاران اظهار کرد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) موضوع جهاد تبیین را مطرح فرمودند و آن را مورد تاکید قرار دادند؛ یکی از بخش‌های جهاد تبیین بر بازگو کردن خدمات انجام شده توسط نظام جمهوری اسلامی تاکید دارد زیرا انجام نشدن این اقدام باعث سوءاستفاده دشمن می‌شود و رسانه آن‌ها با سیاه‌نمایی و کتمان حقایق درباره خدمات صورت گرفته توسط نظام جمهوری اسلامی به دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم است.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرداری کرمانشاه افزود: احداث معبر بلوار شهید سرابیان اقدامی بزرگ بود، زیرا با احداث این معبر چهار شهرک پس از سال‌ها از بن‌بست ترافیکی خارج شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرمانشاه تصریح کرد: معبر شهید سرابیان یک معبر بسیار استراتژیک در حوزه ترافیک بود که با احداث آن توانستیم ترافیک محدوده آرامستان‌ها و چهار شهرک اطراف آن را کاهش دهیم و در امتداد این معبر با احداث بلوار شهید دایی‌پور یک مسیر مناسب جدید باز کردیم.

درویشی گفت: با برنامه‌های پیش رو در حوزه شهرسازی و عمرانی در نظر داریم که مسیر را به سمت محدوده ملاحسینی ادامه دهیم، از این‌رو ترافیک منطقه به سمت کمربندی شرقی و مسیر جاده اسلام‌آباد غرب منتقل خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به معبر جدیدالاحداث میناآباد ادامه داد: یکی دیگر از نقاط پرترافیک کرمانشاه که به دلیل نبود مطالعه صحیح در حوزه شهرسازی ایجاد شده بود در محدوده شهرک‌های پردیس و صدرا است.

درویشی اظهار کرد: در این دو شهرک از نظر معابر منطقه و تعداد خانوارهای ساکن در آن مشکل ترافیکی وجود داشت و فقط یک خروجی منتهی به میدان آزادگان برای آن طراحی و احداث شده بود که در مسیر ترانزیت واقع شده است و به همین دلیل ترافیک سنگینی دارد و از طرفی منطقه با جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار نفر با تراکم جمعیتی بالا مواجه است و ساخت معبر جدید میناآباد تا حدود زیادی مشکل ترافیک شهرک‌های پردیس و صدرا را مرتفع خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه معبر معروف به میناآباد در مجاورت آرامستان اهل سنت واقع شده است، دو نام جهت نامگذاری معبر مطرح شد که مقدمات تصویب نام بلوار پیامبر (ص) در شورای اسلامی شهر گذرانده شده است و در روز بهره‌برداری از معبر تابلوی آن نیز رونمایی می‌شود.

کد خبر 648541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.