بهترین دوچرخه دخترانه با قیمت عالی را از آریا چرخ بخرید
دوچرخه-دخترانه

دوچرخه کودک در انواع پسرانه و دخترانه تولید می‌شود که از نظر قیمت، استحکام بدنه، نوع طراحی، رنگ و غیره با یکدیگر متفاوت هستند.

معنی بعضی از مسائل در بین افراد جامعه به صورت نادرست تعبیر و معنی شده است. مثلا بیشتر مردم این ذهنیت را دارند که قیمت دوچرخه ای که بالا است نسبت به بقیه دوچرخه ها از کیفیت بالاتری برخوردار است. اما توجه داشته باشید که لزوما گرانترین محصول به معنای با کیفیت‌ترین آنها نیست. دوچرخه سواری از ورزش های سالم برای کودک است که می‌تواند اوقات خوبی را برای آنها بسازد. تنوع دوچرخه دخترانه بسیار زیاد است و انتخاب از میان آنها و قیمت دوچرخه های موجود، شاید برای شما سخت باشد. پس برای خرید دوچرخه دخترانه مناسب باید نکات بسیارزیادی را درنظربگیرید، درادامه این مقاله بیشتر دراین باره صحبت می‌کنیم.

دانستنی های پیشینه ی دوچرخه دخترانه

در بیشتر مواقع دانستن تاریخچه یا پیشینه در مورد محصولی که قصد خرید آن را داریم، در انتخاب درست و حتی پذیرش قیمت بسیار موثر است. ما سعی کردیم تقریبا اطلاعات سودمندی از پیدایش دوچرخه دخترانه در اختیارتان قرار دهیم. اگر چه تاریخ دقیقی از ظهور دوچرخه کودک یا حتی دوچرخه بزرگسال در دسترس نیست اما طبق گمانه زنی‌ها اولین نوع دوچرخه بچه‌گانه که به دوچرخه balance شهرت دارد در سال 1817 پا به عرصۀ وجود گذاشت. این دوچرخه ها اولین وسیله با دوچرخ بودند که اختصاصا برای کودکان کوچک با هدف سرگرمی ساخته شدند. این دوچرخه همچنان بطور گسترده در صنعت دوچرخه سواری وجود دارد اما امروزه برای استفادۀ آموزشی با مقصود یاد دادن دوچرخه سواری به کودکان ساخته می‌شوند. کم کم دوچرخه کودک به پدال تجهیز شد و به صنعت دوچرخه سواری پا گذاشت. ازآن پس تمرکز بیشتر روی پیشرفت دوچرخه های کودکانه معطوف شد و در همین زمان‌ها تصمیم بر طراحی دوچرخه دخترانه بطور جدا از دوچرخه های پسرانه گرفته شد.

دوچرخه های دخترانه

اگر می خواهید فرزندتان تجربه خوبی در دوچرخه سواری داشته باشد، باید یک دوچرخه دخترانه خوب انتخاب کنید. دوچرخه دخترانه یکی از بهترین هدیه‌هایی است که می‌توانید برای دخترتان بخرید. خرید دوچرخه دخترانه نه‌تنها فرزند شما را بسیار هیجان زده می‌کند، بلکه باعث می‌شود که به جای نشستن پای تلویزیون یا بازی با موبایل کمی فعالیت بدنی داشته باشد. اغلب دوچرخه دخترانه های برند، سبک وزن، بادوام و هوشمندانه طراحی شده اند تا به دختران کمک کنند تا دوچرخه سواری را بیاموزند و به توسعه مهارت های خود ادامه دهند. شما حتما در هنگام انتخاب و خرید دوچرخه دخترانه ابتدا به دنبال بهترین مدل‌ها خواهید بود. چرا که فرزند درجه اول اهمیت و الویت را برای هر پدر و مادری دارد. مواردی وجود دارند که باید قبل از خرید دوچرخه دخترانه در نظر بگیرید. ما در این مقاله به برخی از آنها اشاره خوهیم کرد.

دانستن سایز کودک و سایز دوچرخه دخترانه

شاید مطلع باشید که سایز بندی دوچرخه‌های بزرگ‌سال معمولاً بر اساس فریم دوچرخه است. اما این قاعده در دوچرخه دخترانه و به طورکلی در دوچرخه بچه گانه کمی متغیر است. سایز دوچرخه بچه‌ گانه بر اساس تایر آن‌ها هست. سایزهای معمول دوچرخه‌ کودک به این صورت است : ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۲۰ و ۲۴ هرچه کودک بزرگ‌تر باشد سایز بزرگ‌تر باید خریداری شود. انتخاب دوچرخه دخترانه مناسب برای فرزند دلبندتان، نه تنها از نظر سلامت جسمی حایزاهمیت است بلکه به نقش بستن خاطره شیرین اولین دوچرخه، در ذهن اوکمک کرده اید.

همچنین در مورد بدست آوردن سایز کودکتان که متوجه بشوید، دقیقا چه سایزی از دوچرخه متناسب با او است، کافی است کودک با کفش کنار دیوار بایستد و شما بالاترین قسمت بین پاهای او را روی دیوار علامت بزنید. سپس آن علامت را تا سطح زمین اندازه بگیرید و به کمک جدول سایز دوچرخه مناسب را به دست آورید. در زمان خرید دوچرخه نزدیک‌ترین سایز مناسب را خریداری کنید. توجه کنید که خرید دوچرخه سایز بزرگتر جدای از خطرناک بودن، باعث کاسته شدن اعتماد بنفس در کودک می‌شود.

خرید دوچرخه دخترانه از برندهای مطرح

خرید دوچرخه از برندهای مطرح شاید در ابتدا به علت قیمت دوچرخه کمی غیر منطقی به نظر بیاید اما بدانید که برند های خوب مزیت‌هایی دارند که هزینه ای که می‌خواهید برای دوچرخه بکنید را تحت الشعاع می‌دهد. برندهای خوب معمولاً دارای سایزهای استاندارد و کیفیت مناسب هستند و تا زمانی که نیاز به تغییر سایز ندارید عملکرد عالی دارند. شما می‌توانید پس از اینکه سایز کودک شما نسبت به سایزدوچرخه تغییرکرد، آن را به عنوان دوچرخه کارکرده بفروشید. حتی اگر بودجه مدنظر شما برای خرید و قیمت دوچرخه زیاد نباشد می‌توانید از برندهای متوسط اما استاندارد خرید داشته باشید. چون برند های خوب انواع مختلفی از دوچرخه را دارا هستند.

دوچرخه دخترانه

رابطه مستقیم وزن و راندمان در دوچرخه دخترانه

به طور معمول وزن دوچرخه کودک زیاد است. به خصوص در دوچرخه های غیر برند این موضوع بیشتر به چشم می‌خورد. وزن این دوچرخه ها تقریبا نصف وزن کودک می‌باشد. این مسأله سبب پایین آمدن راندمان و قدرت مانور در مصافت می‌شود در نتیجه کودک خیلی زود خسته و گاهی از دوچرخه سواری زده می‌شود. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که دوچرخه‌هایی با بدنه آلومینیوم یا تیتانیوم خریداری کنید. اگر امکان میسر شدن این مهم بنا به دلایلی نبود حداقل سعی کنید طوقه‌ها و لوازم دوچرخه از جنس آلومینیم و سبک باشند.

جنس لاستیک در دوچرخه

معمولا دو نوع لاستیک در دوچرخه دخترانه یا کودک استفاده می‌شود. لاستیک ها یا پلاستیکی یا از جنس فوم هستند. درست است که لاستیک های فومی برای سرعت بالاتر مناسب تر هستند و شاید برای کودکانی که علاقه شدید به سرعت دارند مناسب باشد اما لاستیک های بادی از آن جهت که قابلیت کنترل بهتری دارند برای دوچرخه سواری در چمن و خاکی و حتی گاهی برای پرش های کوتاه مناسب هستند.

ترمز دوچرخه دخترانه عامل موثر در تعادل بهتر

حتی در ترمز دوچرخه برای ایمنی باید، یک سری اصول رعایت شوند. ترمز دوچرخه دخترانه باید نرم باشد. یعنی طوری که دست کودک به راحتی توانایی استفاده از آن را داشته باشد. در حقیقت بهتر است ترمز دستی باشد. به لحاظ اینکه به مرور سبب هماهنگی بهتر بین دست و پاهای کودک می‌شود. همچنین ترمزهای پایی و توپی مناسب کودکان نیست.

ظاهر زیبا و جذاب

ظاهر دوچرخه کودک فاکتور مهمی است که کودکان تقریبا فقط به آن اهمیت می‌دهند پس بهتراست ابتدا دوچرخه های مختلف را از حیث فاکتورهای زیادی نظیر راحتی، ایمنی، ترمز و ... بررسی کرده و درنهایت از کودک خود بخواهید تا از بین گزینه های موردنظر به سلیقه خود یکی را انتخاب کند. چون کودکان معمولا حس مالکیت عجیبی نسبت به وسایل خود دارند، از این رو نیز زیبایی دوچرخه برای آنها اهمیت زیادی دارد.

فروشگاه دوچرخه آریا چرخ

خرید از فروشگاه های متخصص

اگر در مورد انتخاب و قیمت دوچرخه دخترانه به نتیجه رسیدید و قصد خرید دوچرخه را دارید سعی کنید از فروشگاه های تخصصی خرید دوچرخه بچه گانه را انجام دهید. بسته به نظرخودتان می‌توانید به‌صورت آنلاین یا حضوری خریدتان را انجام دهید. ما به شما فروشگاه دوچرخه آریا چرخ را معرفی می‌کنیم. چون تمام مشخصه‌های یک خرید قابل اطمینان را دارا می‌باشد. رضایت مشتری ها در طول سالها خدمات رسانی به هموطنان عزیزمان از مهمترین افتخارات این فروشگاه اینترنتی می‌باشد. شما می‌توانید بهترین کیفیت ها همراه با مناسب ترین قیمت دوچرخه را در این فروشگاه بیابید.

کد خبر 648405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.