اخذ مجوز رسمی برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳

مدیرعامل سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز گفت: همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ مجوز برپایی از وزارت کشور را گرفت.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، رضا خلیلی اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر و تشریح جزئیات برپایی همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ توسط سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز مجوز برگزاری خود را از سازمان شهرداری‌های وزارت کشور دریافت کرد.

وی با بیان اینکه این رویداد منطقه‌ای و بین المللی به عنوان یکی از بزرگترین اتفاقات حوزه سرمایه گذاری شهری خواهد بود، افزود: توجه به امور سرمایه‌گذاری با تأکیدات شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز به عنوان یکی از محورهای توسعه پایدار شهری در سال آینده در رأس برنامه شهرداری تبریز قرار خواهد گرفت، از این رو ما شاهد برپایی این همایش بین المللی بزرگ خواهیم بود.

مدیرعامل سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ به همت شهرداری تبریز و با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، دانشگاه‌های استان و تبریز، اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی، اداره کل امور اقتصادی و دارایی و منطقه آزاد ارس در سال آینده برگزار می‌شود.

خلیلی با اشاره به برگزار همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در دو بخش ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ارائه مقالات علمی، تصریح کرد: تدوین قوانین و مشوق‌های موجود در عرصه همسوسازی شرایط موجود داخلی با شرایط بین المللی، جلب مشارکت‌های سرمایه گذاران داخلی و خارجی، عرضه فرصت‌های سرمایه گذاری در قالب بسته‌های مختلف و ارائه مقالات علمی در موضوعات مختلف، اهداف برگزاری این همایش هستند.

وی اقتصاد و درآمد شهری، حمل و نقل عمومی و ترافیک، خدمات شهری، محیط زیست و مدیریت پسماند، گردشگری و گذران اوقات فراغت، خدمات فرهنگی اجتماعی و ورزشی، شهرسازی، معماری و عمران و پروژه‌های زیرساختی و حمل‌ونقل، استارتاپ‌ها شهر دانش بنیان و هوشمند و بازرگانی صنعت و معدن و کشاورزی را حوزه‌های سرمایه‌گذاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ معرفی کرد.

مدیرعامل سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز با اشاره به بخش علمی و ارائه مقالات سرمایه‌گذاری در این همایش، گفت: پنل‌های علمی و تخصصی اقتصاد شهری، فرهنگ و گردشگری، عمران و حمل‌ونقل، شهرسازی و خدمات شهری، دانش بنیان و هوشمند، بازرگانی و صنعت و معدن پنل‌های علمی و تخصصی همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ خواهد بود.

کد خبر 648384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.