حمایت شهر استرالیایی از کسب‌وکارهای کوچک

شورای شهر «ردلند» استرالیا، حمایت خود را از مرکز کسب‌وکارهای کوچک که به‌تازگی در ساحل این شهر راه‌انداری شده است، اعلام کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر «ردلند» از کسب‌وکارهای کوچک شهر خواست که برای راه‌اندازی یا ادامه صنعت خود از یک مرکز تجاری کوچک استفاده کنند که به‌تازگی در ساحل شهر تأسیس شده است.

شورا اعلام کرد این مرکز که شورای شهر افتخار پشتیبانی از آن را دارد، با مشارکت وزارت اشتغال، کسب‌وکارهای کوچک و آموزش (DESBT) شهر و اتاق بازرگانی ساحل ردلند ایجاد شده و ارائه‌دهنده جلسات مشاوره و راهنمایی رایگان برای کمک به رشد و شکوفایی این مشاغل است.

شورای شهر تأکید کرد که کسب‌وکارهای کوچک نقش حیاتی در اقتصاد ردلند دارند و به ایجاد مشاغل محلی، ارائه کالاها و خدمات ضروری، کمک به توسعه جوامع زیست‌پذیر و تقویت غرور مدنی منجر می‌شوند که به جذب سرمایه‌گذاری در منطقه کمک می‌کند.

این شورا افزود که بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک به دنبال تأثیرات همه‌گیری جهانی کرونا و شرایط ناگوار اقتصادی مداوم، به سختی دوام آوردند، بنابراین مهم است که حمایت‌های لازم را برای پیشرفت دریافت کنند. به این ترتیب شورای شهر ردلند سال گذشته به برنامه "شوراهای دوست‌دار کسب‌وکارهای کوچک" ملحق شد که هدف آن کاهش موانع موجود میان سازمان‌های بزرگ و کسب‌وکارهای کوچک است.

حمایت شهر استرالیایی از کسب‌وکارهای کوچک

شورا، حمایت خود را از مرکز کسب‌وکارهای کوچک، نمونه‌ای عملی از این برنامه معرفی کرد که با چارچوب توسعه اقتصادی ۲۰۱۴-۲۰۴۱ شورا و تعهد آن نسبت به همکاری با سهام‌داران کلیدی برای افزایش ظرفیت اقتصادی شهر هماهنگ است.

شورای شهر تأکید کرد که مرکز کسب‌وکارهای کوچک شامل مشاوران DESBT است که درباره جذب و نگهداری کارکنان، برنامه‌ریزی برای کسب‌وکارها، راهنمایی و پشتیبانی، کمک‌های مالی و بودجه دولتی، پشتیبانی کارآموزی و کارورزی، مهارت‌های پایه برای کار، ارجاع به سایر آژانس‌ها یا سازمان‌ها و مواردی از این قبیل، پشتیبانی حضوری و اطلاعاتی ارائه می‌دهند.

شورای شهر ردلند اعلام کرد که مرکز کسب‌وکارهای کوچک در سومین پنجشنبه هر ماه از ساعت ۱۰ صبح تا دو بعد از ظهر در کتابخانه بزرگ شهر آماده ارائه است.

کد خبر 647570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.