صنعت‌نفت ۱ _ تراکتور ۳ / حال تراکتور با خمز خیلی‌خوب است؛ امان از وخامت روزگار برزیل ایران

تیم فوتبال تراکتور تبریز هفته بیست‌ویکم لیگ برتر را با پیروزی کم‌دردسر سه بر یک در خانه صنعت‌نفت آبادان به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و تراکتور تبریز امروز _سه‌شنبه نهم اسفندماه_ در چارچوب هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸ در ورزشگاه تختی آبادان با یکدیگر رویارویی کردند.

هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و تراکتور تبریز

ورزشگاه: تختی - آبادان

کوبل‌داوری:

گل‌ها: رضا اسدی (دقایق ۱۴ و ۱۹- تراکتور)، مهدی هاشم‌نژاد (دقیقه ۷۴- تراکتور)، مهدی ممی‌زاده (دقیقه ۸۷- صنعت‌نفت)

کارت‌زرد: هادی محمدی (دقیقه ۶۳- تراکتور)، مهدی هاشم‌نژاد (دقیقه ۸۰- تراکتور)، محمد طیبی (دقیقه ۸۵- صنعت‌نفت)

ترکیب تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان:

فرزین گروسیان، سباستین پیریز، محمد طیبی، حسین ساکی، طالب ریکانی، علی‌فریدون شاه‌حسینی (از دقیقه ۴۶- احمد شریعت‌زاده)، رحیم آلبوغبیش (از دقیقه ۷۲- امیرحسین فرهادی)، امید خالدی، مهدی ممی‌زاده، میثم تهی‌دست و عباس بوعذار (از دقیقه ۴۶- شاروف موخیدینوف)

سرمربی: ادسون تاوارس

ترکیب تراکتور مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریاکیا (از دقیقه ۶۰- ابوالفضل رزاق‌پور)، مهدی کیانی (از دقیقه ۶۷- بهزاد سلامی)، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین (از دقیقه ۶۷- حامد پاکدل)، محمد قنبری، محمدرضا عباسی (از دقیقه ۶۰- مهدی هاشم‌نژاد) و رضا اسدی (از دقیقه ۸۱- شاهین ثاقبی).

سرمربی: پاکو خمز

شرح بازی و گل‌ها:

دیدار تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و تراکتور تبریز برای میزبان از حساسیت بیشتری برخوردار بود چرا که برزیلی‌های ایران تا قبل از این جدال با ۱۲ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار داشتند و چنانچه دست‌پر از زمین بیرون نمی‌رفتند یک هفته به سقوط نزدیک‌تر می‌شدند. تراکتور هم امیدوار بود با حفظ روند فوق‌العاده‌ای که با پاکو خمز دارد اختلافش را با تیم‌های بالانشین کاهش دهد.

۰ - ۱ (رضا اسدی)؛ نخستین گل تراکتور در برابر صنعت‌نفت به‌طور کاملاً غیرقابل پیش‌بینی زده شد؛ رضا اسدی در فاصله ۳۰ متری تا دروازه حریف به یک‌باره تصمیم به شوت‌زنی گرفت و ضربه وی به‌قدری پرقدرت و دقیق بود که دور از دستان فرزین گروسیان به تور چسبید و یکی از زیباترین گل‌های هفته را رقم زد.

۰ - ۲ (رضا اسدی)؛ ضدحمله همه‌جانبه تراکتوری‌ها به‌سمت دروازه صنعت‌نفت با خوش‌شانسی گل دوم را برای میهمان ساخته و پرداخته کرد؛ در این موقعیت که هر دو تیم با پنج بازیکن در محوطه‌جریمه صنعت‌نفت بودند ابتدا شوت محمدمهدی قنبری با واکنش خوب فرزین گروسیان همراه شد و حسین ساکی در شرایطی که توپ در آستانه ورود به دروازه بود با یک‌تکل قصد داشت دروازه تیمش را نجات دهد که توپ به‌طور اتفاقی به سر رضا اسدی برخورد کرد و گل شد.

۰ - ۳ (مهدی هاشم‌نژاد)؛ مهدی هاشم‌نژاد بازیکن تعویضی تراکتور پس از ۱۵ دقیقه حضور در زمین، با یک شلیک ناگهانی در فاصله چند میلی‌متری محوطه‌جریمه صنعت‌نفت، توپ را به گوشه‌ترین نقطه دروازه فرستاد و خیال پاکو خمز را از یک پیروزی بیرون از خانه مهم و قاطعانه آسوده کرد.

۱ - ۳ (مهدی ممی‌زاده)؛ دقایق پایانی بازی برای تراکتوری‌ها خوب پیش نرفت و در شرایطی که محمدرضا اخباری به‌دنبال ثبت کلین‌شیت شماره ۱۱ خود در لیگ بود، مهدی ممی‌زاده به عمق محوطه‌جریمه تراکتور زد و پس از پشت‌سر گذاشتن گلر تبریزی‌ها، یکی از گل‌های خورده صنعت‌نفت را جبران کرد تا سنگینی شکست خانگی برزیلی‌های ایران در برابر تراکتور کمتر شود.

نتیجه پایانی بازی که بر روی اسکوربرد ورزشگاه تختی آبادان هک شد برای تراکتوری‌ها نشان‌دهنده تداوم روند درخشان بود اما صنعت‌نفتی‌ها را از همیشه ناامیدتر کرد. تراکتور با این پیروزی تعداد بردهای خود در فصل‌جاری را دو رقمی کرد و حالا با ۳۶ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار گرفته است؛ اما صنعت‌نفت با سرمربی برزیلی‌اش سیزدهمین شکست فصل را سپری کرد و با همان ۱۲ امتیاز در قعر جدول باقی‌ماند.

کد خبر 644525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.