آسیب‌دیدگی ۳۲ نفر در سه حادثه رانندگی

روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از آسیب دیدن ۳۲ نفر در سه حادثه رانندگی خبر داد.

مهدی ردانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۷:۰۰ عصر امروز _ چهارشنبه بیست‌وششم بهمن‌ _ حادثه برخورد یک خودروی سواری پراید با تریلر به پایگاه کردعلیا تیران و کرون سازمان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در محور داران و تیران رخ داد و چهار نفر حادثه دیدند و بلافاصله یک تیم عملیاتی این جمعیت به محل حادثه اعزام شد، افزود: این حادثه سه مصدوم برجای گذاشت.

واژگونی خودرو با ۳ مصدوم

روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به حادثه‌ای دیگر، تصریح کرد: ساعت ۱۶:۰۰ عصر امروز _ چهارشنبه بیست‌وششم بهمن _ حادثه واژگونی خودروی سواری ۴۰۵ به پایگاه کرکوند مبارکه سازمان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه که در کیلومتر ۱۰ محور ورنامخواست به سفیددشت رخ داد، سه نفر حادثه دیدند و بلافاصله یک تیم عملیاتی این جمعیت به محل حادثه اعزام شد، افزود: سه نفر در این حادثه مصدوم شدند که یکی از آن‌ها توسط ماموران امدادی این جمعیت به مرکز درمانی مربوطه منتقل شد.

برخورد اتوبوس و تریلر در محور اصفهان به نایین

همچنین ردانی‌پور گفت: ساعت ۱۹:۵۰ امروز _ چهارشنبه بیست‌وششم بهمن‌ _ حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس و تریلر به پایگاه ملااحمد شهرستان نایین سازمان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به رهاسازی یک نفر در این عملیات و با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۱۱۵ محور اصفهان به نایین رخ داده بود، خاطرنشان کرد: ۲۵ نفر در این برخورد حادثه دیده و یک نفر مصدوم شده بود.

کد خبر 641641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.