گل‌گهر پس از ۴۰ روز با پیروزی آشتی کرد

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که آخرین بار ۴۰ روز قبل در لیگ برتر به پیروزی رسیده بود، امروز در بندرانزلی، ملوان را دو بر یک شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و گل‌گهر سیرجان امروز _ دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن‌ _ در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران با قضاوت محمدحسین ترابیان به‌مصاف یکدیگر رفتند و در پایان، گل‌گهری‌ها با نتیجه دو بر یک از سد میزبان خود گذشتند.

گل‌های تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان را محمدرضا حسینی و مرتضی تبریزی به‌ترتیب در دقایق ۳۱ و ۴+۴۵ وارد دروازه ملوان بندرانزلی کردند و تک‌گل شاگردان مازیار زارع را سجاد بازگیر در دقیقه ۸۱ از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رساند تا سرانجام شاگردان امیر قلعه‌نویی به سه امتیاز مهم خارج از خانه رسیدند.

پیش از این، آخرین بار تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در هفته پانزدهم موفق شده بود در لیگ برتر به پیروزی دست یابد. شاگردان امیر قلعه‌نویی در خانه صنعت نفت آبادان با تک‌گل اریک بایناما به برتری رسیده بودند، اما پس از آن از هفته شانزدهم تا نوزدهم، سه تساوی پیاپی، یک شکست و یک تساوی دیگر به‌دست آوردند و حالا پس از ۴۰ روز رنگ پیروزی را در لیگ برتر دیدند.

کد خبر 641070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.