استخر جهان‌پهلوان تختی به بهره‌برداری رسید

شهردار زرین‌شهر گفت: این پروژه با صرفه‌جویی انجام‌شده با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال آماده بازگشایی مجدد شد که امروز با حضور مسئولان استان و شهرستان به بهره‌برداری رسید و تقدیم شهروندان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن اسماعیلی احمدی امروز _ چهارشنبه نوزدهم بهمن _ در آیین بهره‌برداری از پروژه ساماندهی استخر جهان‌پهلوان تختی، همراهی و انسجام پرسنل شهرداری را لازمه ایجاد تحول در خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان دانست و اظهار کرد: برنامه‌ریزی، ایجاد هماهنگی میان ابزارها و اهداف، طراحی راهبرد و احصای ظرفیت‌ها پیش‌شرط تحقق اهداف تعریف‌شده در مدیریت شهری به‌شمار می‌آید تا بتوان از همه ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به شهروندان استفاده کرد.

وی افزود: واحد امانی که وظیفه اصلی آن تامین امنیت عمرانی است یکی از واحدهای فعال شهرداری زرین‌شهر بوده که خدمات شایانی را انجام داده و سبب کاهش هزینه‌های شهرداری در اجرای بسیاری از پروژه‌های شهری شده است.

شهردار زرین‌شهر با اشاره به اقدامات گسترده واحد امانی شهرداری زرین‌شهر تصریح کرد: ساماندهی استخر جهان‌پهلوان تختی ازجمله پروژه‌هایی به‌شمار می‌آید که آغاز فعالیت آن به‌عنوان یک مطالبه شهروندی مطرح بود و به‌دلیل شیوع کرونا و دستورات ارائه‌شده از سوی وزارت بهداشت به شکل کامل تعطیل شده بود.

وی با بیان اینکه تعطیلی استخر به‌دلیل شیوع کرونا فرصت مناسبی را فراهم کرد تا وضعیت این مجموعه پایش شود، گفت: پس از انجام پایش وضعیت استخر جهان‌پهلوان تختی توسط کارشناسان معاونت عمران شهرداری، مشخص شد ورق‌های سازه سقف و ستون‌ها به‌دلیل فرسودگی دچار پوسیدگی شده است و احتمال فروریختن آن وجود دارد. از این رو عملیات بازسازی و سامان‌دهی این مجموعه در دستورکار شهرداری قرار گرفت.

اسماعیلی احمدی اضافه کرد: طراحی این مجموعه به سازمان خدمات طراحی واگذار شد و بر اساس آنالیزهای انجام‌شده، برآورد بازسازی سقف استخر جهان‌پهلوان تختی و ساماندهی این مجموعه حدود ۸۷ میلیارد ریال تخمین زده شد که با هزینه پیمانکار این هزینه تا ۱۲۰ میلیارد ریال افزایش پیدا می‌کرد.

وی مطرح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر شهرداری‌ها هزینه پیش‌بینی‌شده هزینه جالب توجهی برای مدیریت شهری زرین‌شهر به‌شمار می‌آمد و در جلسه شورای معاونان تصمیم بر آن شد تا از واحد امانی شهرداری برای این پروژه استفاده شود.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: پروژه بازسازی و ایمن‌سازی سقف، اجرای شبکه برق، تاسیسات و … تنها استخر شهرستان لنجان توسط واحد عمرانی و امانی شهرداری زرین‌شهر آغاز شد و باید قدردان این عزیزان بود که با دلسوزی وارد میدان عمل شدند تا هزینه‌های اجرای پروژه کاهش یابد.

وی متذکر شد: این پروژه با صرفه‌جویی انجام‌شده با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال آماده بازگشایی دوباره شد که امروز با حضور مسئولان استان و شهرستان به بهره‌برداری رسید و تقدیم شهروندان شد.

کد خبر 639935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.