انتقاد تند اسطوره فوتبال آلمان به رفتار مانوئل نویر

لوتار ماتئوس گفت: مانوئل نویر دیگر نباید به‌عنوان کاپیتان بایرن مونیخ انتخاب شود.‌

به گزارش خبرنگار ایمنا، مانوئل نویر که نزدیک به ۱۲ سال را در آلیانز آره‌نا سپری کرده، گزینه موردعلاقه بایرنی‌ها برای رهبری تیمش در زمین بوده است. با این حال او با اقدامات خود در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ جنجال به پا کرد. نویر در تعطیلات به پیست اسکی رفت که باعث شکستگی پای او شد.

ماتئوس ازجمله کسانی است که تحت تاثیر رفتارهای نویر قرار گرفته است. کاپیتان سابق بایرن به Sky گفت: مانوئل نویر دیگر نباید به‌عنوان کاپیتان بایرن انتخاب شود. او با سهل‌انگاری اسکی کرد و اکنون مصاحبه‌ای غیرمجاز انجام داده است که در آن به‌شدت به باشگاه حمله می‌کند. مگر چند هفته پیش نگفته بود که هیچ‌کس بالاتر از باشگاه نیست؟

درباره اظهارات نویر که در آن بازیکن ملی‌پوش آلمانی به اخراج یکی از اعضای کادر فنی مونیخی‌ها واکنش نشان داد و گفت با اخراج تاپالوویچ احساس می‌کردم قلبم در حال کنده شدن است، جو کمی متشنج شد. این بدترین واکنشی بود که از یک بازیکن تا به حال در زندگی حرفه‌ای‌ام دیده‌ام.

نویر ۴۸۹ بازی برای بایرن انجام داد و به آن‌ها کمک کرد تا ۱۰ عنوان قهرمانی بوندسلیگا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند. او تا تابستان ۲۰۲۴ با باواریایی‌ها قرارداد دارد.

کد خبر 639356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.