گلاره ناظمی و زری فتحی مهم‌ترین دیدار لیگ کویت را سوت زدند

گلاره ناظمی و زری فتحی که برجسته‌ترین داوران بانوی کشورمان در فوتسال هستند، فینال لیگ کویت را قضاوت کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۱۸ امروز _شنبه پانزدهم بهمن‌ماه_ به‌وقت محلی، بازی پایانی رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال زنان کویت میان دو تیم الفتات و التضامن آغاز شد اما نکته مهم و جالب‌توجه آن، سپرده‌شدن قضاوت این بازی مهم به گلاره ناظمی و زری فتحی به‌عنوان دو داور ایرانی در این دیدار حساس به‌شمار می‌رود.

گلاره ناظمی و زری فتحی، دو داور شاخص و برجسته فوتسال ایران، طی سال‌های اخیر در مسابقات مهم مردان نقش پررنگی داشته‌اند و مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، جام ملت‌های اروپا و جام‌جهانی ۲۰۲۱ مردان را قضاوت کردند. البته سال گذشته نیز فینال مسابقات لیگ‌برتر فوتسال بانوان کویت را دو بانوی ایرانی قضاوت کرده بودند. گلاره ناظمی به‌عنوان داور اول و زری فتحی به‌عنوان داور دوم، عهده‌دار قضاوت در آن مسابقه بودند.

به گزارش ایمنا، شهرزاد مظفر مربی باتجربه ایرانی هم بیشتر از چهار سال می‌شود که سرمربی تیم‌ملی فوتسال زنان کویت است و در رقابت‌های جام‌غرب ۲۰۲۲ آسیا به‌عنوان سرمربی این تیم با تیم‌های دیگر به رقابت پرداخت. ضمن اینکه بازیکنان متعددی هم از فوتسال بانوان کشورمان در این لیگ بازی کرده‌اند و کویت دیگر به یکی از کشورهایی تبدیل شده که رفت‌وآمد فوتسالیست‌های ایرانی به آن زیاد شده است.

کد خبر 638840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.