مهاجم اسبق پرسپولیس به‌دنبال فرار از چنگ قانون!

رانندگی خطرناک و حمل چند کیلوگرم موادمخدر و همچنین چند جرم دیگر، آنتونی استوکس را در مهلکه عجیبی قرار داده و جرائمی که به وی نسبت داده شده است تبعات سنگینی برای مهاجم ایرلندی به‌همراه خواهد داشت و از همین‌رو استوکس با ارائه آدرس‌های نامعتبر به‌دنبال خلاص‌شدن از شر قانون است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح روز _جمعه هفدهم دی‌ماه_ آنتونی استوکس بازیکن ایرلندی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتور، در دوبلین به جرم حمل چهار هزار پوند کوکائین بازداشت شد؛ گفته شده بود پلیس ایرلند در جنوب شهر دوبلین او را به‌همراه یک شخص دیگر در زمانی که در حال فرار بودند، دستگیر کرده است. این مهاجم یک‌بار در سال ۲۰۱۳ در دوبلین آنتونی بردلی را کتک زد؛ اما هیچ‌وقت ۲۳۰ هزار یوروی غرامت را به قربانی پرداخت نکرد، او در این پرونده به دو سال حبس تعلیقی هم محکوم شده بود.

سپس خبر رسید که حمل موادمخدر و تائید شدن حمل کوکائین، حداکثر هفت‌سال زندان برای این فوتبالیست ایرلندی به‌همراه خواهد داشت. استوکس پیش از این هم پرونده‌های جنجالی زیادی داشت و به جرم ضرب‌وشتم نامزد سابقش چندین‌بار دادگاهی شده بود. استوکس اکنون به ۱۰ جرم مختلف، از جمله چهار فقره رانندگی خطرناک و نیز خرید و فروش کوکائین متهم شده است؛ وی که پس از تعقیب و گریز با پلیس ایرلند بازداشت شده بود، نتوانست مدارک گواهینامه رانندگی و نیز بیمه خودروی خود را ظرف ۱۰ روز ارائه کند.

در ادامه دادستانی اعلام کرد که هیچ اعتراضی به قرار وثیقه برای استوکس وجود ندارد و رسیدگی به پرونده را به تعویق انداخت. گاردای (پلیس‌ملی ایرلند) اعلام کرد مخالفتی برای صدور وثیقه استوکس ندارد؛ اما درخواست کرد که دو شرط درج آدرس سکونت و شماره‌تلفن مهاجم پیشین سلتیک در وثیقه جدید درج شود. همچنین رادوسلاو کونژوسکی که از طرف پلیس ایرلند در دادگاه حاضر شده بود، گفت که استوکس آدرس‌های مختلفی ارائه کرده که هیچ‌کدام معتبر نیستند و پلیس نگران است که نتواند او را پیدا کند.

با این وجود سابقه نداشته که استوکس ظرف مدتی پیدا نشود، این دو شرط در وثیقه مهاجم پیشین پرسپولیس و تراکتور درج نشد و وکیل استوکس اعلام کرد که مأموران برای برقراری ارتباط با استوکس می‌توانند با او تماس بگیرند و در نتیجه مهاجم پیشین سلتیک با قرار وثیقه همچنان آزاد است. مهاجم اسبق دو باشگاه ایرانی تراکتور تبریز و پرسپولیس تهران که در زمان حضورش در ایران همواره حواشی زیادی درباره او مطرح و نحوه جدایی‌اش از تراکتور و پرسپولیس هم جنجال‌برانگیز بود، اکنون یک ماجرای عجیب‌تر را ساخته که شاید باید بابت آن چندین‌سال زندان را پشت‌سر بگذارد.

کد خبر 638837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.