بازدید سرزده فرمانده کل ارتش از پروژه شهید سلیمانی قم

امیر سرلشکر موسوی به صورت سرزده از پروژه مسکونی شهید سلیمانی قم بازدید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در شهر مقدس قم، به‌صورت سرزده از پروژه مسکونی شهید سلیمانی بازدید کرد و آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه را مورد ارزیابی قرار داد.

ساخت مجموعه سپهبد سلیمانی قم از مهرماه ۱۴۰۱ شروع شده و به تعداد ۳۸۴ واحد برای واگذاری منزل شخصی به کارکنان ارتش در حال اجراست و تاکنون بیش از ۱۲ درصد پیشرفت داشته است.

فرمانده کل ارتش برای رفع موانع و پیشرفت سریع کار دستورات لازم را صادر و بر اهمیت خانه‌دار کردن کارکنان قبل از رسیدن به سن بازنشستگی تأکید کرد.

موسوی همچنین از مجموعه بصیرت بازدید کرد. این مجموعه زیارتی، فرهنگی و آموزشی که برای استفاده خانواده کارکنان ارتش در حال احداث است تاکنون چهارده درصد پیشرفت داشته است.

مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش در این بازدید گزارشی از روند ساخت خانه‌های سازمانی ارائه و اظهار امیدواری کرد که در نیمه شعبان تعدادی از پروژه‌های مسکن سازمانی به بهره‌برداران تحویل شود.

گفتنی است؛ ارتش برای خانه دار کردن کارکنان بیش از ۶۰ هزار واحد مسکونی در دست اجرا دارد که مجموعه شهید سپهبد سلیمانی یکی از آنها است.

ساخت خانه سازمانی و منزل شخصی در سال‌های اخیر در اولویت اول بخش معیشت کارکنان ارتش قرار گرفته است که تحویل چندین هزار منزل شخصی و سازمانی در طول این مدت بخشی از این فعالیت‌هاست.

کد خبر 638793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.