افتتاح ۱۹۶ پروژه با اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد تومان در کاشان

فرماندار ویژه کاشان از افتتاح ۱۹۶ طرح عمرانی‌خدماتی با اعتبار حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان هم‌زمان با دهه فجر در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد شریف‌زارعی اظهار کرد: هم‌زمان با ایام‌الله فجر، ۱۹۶ پروژه در حوزه‌های مختلف عمرانی‌خدماتی با اعتبار حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی افزود: طرح‌های افتتاحی در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، عمرانی، سلامت، آب و فاضلاب، راهداری، آموزش و منابع طبیعی است که زمینه اشتغال ۸۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

فرماندار ویژه کاشان با بیان اینکه هم‌زمان با دهه فجر نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، عرضه مستقیم کالا ازجمله صنایع دستی و مشاغل خانگی برپا شده است، گفت: این نمایشگاه در راستای تنظیم بازار و با هدف دسترسی آسان و تسهیلگری در معیشت مردم فراهم شده است.

زارعی شاخص‌ترین پروژه‌ امسال را زیرگذر ورودی کاشان معرفی کرد و افزود: ابرپروژه شهر کاشان پروژه زیرگذر شهید سلیمانی است که با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در ایام‌الله فجر شاهد افتتاح و بهره‌برداری آن خواهیم بود.

وی با اشاره به واگذاری ۱۴۶۰ قطعه زمین برای ساخت مسکن ملی کاشان گفت: الحاق ۵۰ هکتار زمین به محدوده شهری کاشان رقم خورد که به‌زودی عملیات اجرایی پنج هزار قطعه زمین برای ساخت مسکن ملی در کاشان آغاز می‌شود.

کد خبر 638299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.