قطع برق در ۲۲ روستا به‌دلیل شدت بارش برف/ پیست اسکی فریدونشهر تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: برق ۲۲ روستا به‌دلیل شدت بارش برف قطع شده بود؛ همچنین برق یک روستا در فریدونشهر قطع است. سیستم مخابرات نیز در هفت روستا قطع شده بود، این در حالی است که همچنان سیستم مخابرات در مناطق سمیرم و فریدونشهر قطع است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور شیشه‌فروش امروز _ چهارشنبه دوازدهم بهمن _ در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی، با اشاره به وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان، اظهار کرد: در حال حاضر، جلسه ستاد بحران در منطقه فریدونشهر و بویین میاندشت با حضور دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت تشکیل شد.

وی ادامه داد: اکنون در منطقه فریدن و فریدونشهر بارش‌ها به اتمام رسیده و آسمان صاف است، اما به‌دلیل وجود تندباد و بادروبه در بیشتر جاده‌ها، کولاک را شاهد هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها، سامانه بارشی از استان خارج می‌شود و از فردا  _ پنجشنبه سیزدهم بهمن‌ _ کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتی‌گراد دما را در این مناطق خواهیم داشت که تاثیر آن یخ‌زدگی معابر و جاده‌هاست.

وی اضافه کرد: در ستاد بحران شهرستان فریدونشهر، توصیه شد که به‌منظور پیشگیری از رخداد حوادث با توجه به یخ‌زدگی، در صورت امکان از سفرهای غیرضروری به شهرستان‌های غرب و جنوب استان جلوگیری شود.

شیشه‌فروش گفت: پیست اسکی در فریدونشهر و بویین میاندشت تا سه روز آینده به‌دلیل یخ‌زدگی و شرایط خاص جاده بسته است.

وی افزود: برق ۲۲ روستا به‌دلیل شدت بارش برف قطع شده بود؛ همچنین در یک روستای فریدونشهر همچنان برق قطع است. مخابرات در هفت روستا نیز قطع شده بود، این در حالی است که سیستم مخابراتی در مناطق سمیرم و فریدونشهر قطع و شرکت مخابرات در حال پیگیری این موضوع است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: از شب گذشته تاکنون به ۳۰۰ خودرو در جاده‌ها امدادرسانی شده و ۷۰ نفر نجات یافتند و به حدود ۴۰۰ نفر توسط بخش‌های مختلف امدادی در استان اصفهان اسکان اضطراری در پایگاه‌ها داده شد.

وی اضافه کرد: خسارت‌های ناشی از بارندگی‌ها توسط تیم‌های ارزیابی در بخش کشاورزی، راه و مسکونی در حال برآورد است که در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

کد خبر 638286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.