محورهای فرعی اصفهان به دلیل خطر ریزش بهمن مسدود است

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه محورهای فرعی و نیز محور خوانسار- بوئین میاندشت به دلیل خطر ریزش بهمن مسدود است، گفت: محورهای روستایی در مناطق غرب و جنوب نیز مسدود بوده و تردد در محورهای اصلی باز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ اصغر زارع امروز _چهارشنبه دوازدهم بهمن_ در یک گفت‌‎وگوی زنده تلویزیونی، اظهار کرد: در حال حاضر محورهای اصلی استان اصفهان باز و تردد در حال انجام است، اما محورهای فرعی و روستایی در بعضی از شهرستان‌های غرب و جنوب استان مسدود است.

وی ادامه داد: تردد در محور شهرضا- سمیرم و سمیرم- یاسوج به دلیل بارش برف و کولاک به سختی و با زنجیر چرخ انجام می‌شود.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: برای پیشگیری از وقوع حوادث از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ و اتوبوس‌های مسافربری در محورهای شهرضا- یاسوج جلوگیری می‌شود، امیدواریم رانندگان به این مهم توجه کنند و از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی و برف‌گیر خودداری شود.

وی با بیان اینکه محورهای فرعی و نیز محور خوانسار- بویین میاندشت به دلیل خطر ریزش بهمن مسدود است، اضافه کرد: محورهای روستایی در مناطق غرب و جنوب نیز مسدود بوده و تردد در محورهای اصلی باز است، همچنین تردد در محورهای شهرستان سمیرم تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

کد خبر 638278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.