جزئیات بودجه ۱۴۰۲ شهرداری رفسنجان/ به‌دنبال تامین شغل برای معتادان بهبودیافته هستیم

شهردار رفسنجان با اشاره به اختصاص بودجه دو هزار میلیاردی شهرداری رفسنجان برای سال آینده، گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان از این بودجه برای هزینه‌های جاری و ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای هزینه‌های عمرانی صرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید کهنوجی عصر امروز _ چهارشنبه دوازدهم بهمن _ در نشستی خبری به مناسبت دهه فجر، با بیان اینکه روزانه ۷۰ هزار مترمربع از معابر شهری زیرسازی و آسفالت می‌شود، اظهار کرد: با تلاش همکارانم در شهرداری هر روز یک کوچه آسفالت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حجم اجرای عملیات سنگ‌فرش و پیاده‌روسازی در رفسنجان زیاد است، اضافه کرد: با توجه به مصرف زیاد سنگ‌فرش در پروژه‌های شهرداری، در بسیاری از مواقع شرکت‌های تولیدکننده پاسخگوی نیاز شهرداری نیستند.

شهردار رفسنجان اجرای نزدیک به ۱۳۰ پروژه عمرانی در نقاط مختلف شهر رفسنجان را یک دستاورد دانست و خاطرنشان کرد: پروژه‌های شهری در جای‌جای شهر و در همه محلات جریان دارند.

کهنوجی از افزایش سرانه فضای سبز از ۱۹.۵ به ۲۲ مترمربع و بالاتر از میانگین تعریف‌شده خبر داد و گفت: گسترش، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری بوده و احداث بوستان‌های محله‌ای در همین راستا اجرا شده است.

وی با اشاره به آماده‌سازی سه محل برای جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان در رفسنجان خاطرنشان کرد: این مجموعه‌ها در بلوار زائر و بلوار آیت‌الله هاشمی (ره) واقع شده‌اند.

شهردار رفسنجان از مشارکت خیریه‌ها در ساماندهی متکدیان و کودکان کار قدردانی کرد و گفت: به همت خیریه کوثر و خیریه مهرآفرین مراکزی برای معتادان بهبودیافته خانم و آقا در نظر گرفته شده و به‌دنبال تامین شغل برای آن‌ها هستیم.

کهنوجی با اشاره به اختصاص بودجه دو هزار میلیاردی شهرداری رفسنجان برای سال آینده، تصریح کرد: ۶۰۰ میلیارد تومان از این بودجه برای هزینه‌های جاری و ۱,۴۰۰ میلیارد تومان برای هزینه‌های عمرانی صرف می‌شود.

کد خبر 638255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.