کاروان شادی زنگ انقلاب؛ میهمان مدارس سمنان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از آغاز طرح کاروان شادی زنگ انقلاب در سطح مدارس شهر در راستای شعار شهر دوستدار کودک همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با آغاز چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی و در راستای شعار شهر دوستدار کودک، کاروان شادی زنگ انقلاب میهمان مدرسه کیمیا در شهر سمنان بود.

وی افزود: این طرح در راستای شعار شهر دوستدار کودک به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با هدف ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین دانش‌آموزان و آشنایی بیشتر آنها با اهداف و آرمان‌های انقلاب در پنج دبستان ابتدایی نامدار، کیمیا، بوستان، شهر ادب و پیام دانش شهر سمنان اجرا می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: در این طرح کاروان شادی همراه با هنرمندان محبوب برنامه کودک "عمو برپا" با حضور در مدارس ساعتی را به اجرای سرود و نمایش عمو آتش‌نشان و پخش پرچم‌های خوش رنگ جمهوری اسلامی ایران می‌پردازند.

نجم تصریح کرد: طرح کاروان شادی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان تا پایان ایام الله دهه فجر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

کد خبر 638195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.