پرسپولیس صفر _ آلومینیوم اراک صفر/شاگردان گل‌محمدی به نفع سپاهان نتیجه گرفتند

در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر، پرسپولیس و آلومینیوم اراک به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر، پرسپولیس و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۵:۴۵ به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر

دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک

ورزشگاه: ورزشگاه آزادی

گل‌ها:

اخطار: میلاد سرلک (دقیقه ۳۵) پرسپولیس، مهران موسوی (دقیقه ۵۱) آلومینیوم اراک

اخراج: علیرضا بیرانوند (دقیقه ۴۳) پرسپولیس

ترکیب تیم پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، امید عالیشاه، شیخ دیاباته، محمد عمری

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب تیم آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، سید مهران موسوی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، سید محمد احسان حسینی، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، امین جهان‌کهن، هانسل زاپاتا و محمدرضا آزادی

سرمربی: مهدی رحمتی

داور: مرتضی منصوریان

شرح بازی:

نیمه اول دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در سی دقیقه ابتدایی بازی آرام پیگیری می‌شد و می‌توان گفت هر دو سرمربی قصد داشتند در نیمه نخست بازی حریف خود را محک بزنند و گاهاً از اشتباهات فردی برای رسیدن به گل استفاده کنند اما در پیاده کردن این تفکر ناموفق ظاهر شدند؛ در ده دقیقه پایانی مسابقه تیم آلومینیوم در موقعیت ضد حمله قرار گرفت و خطای علیرضا بیرانوند بر روی میلاد فخرالدینی منجر به اخراج او شد تا پرسپولیس در نیمه دوم با یک یار کمتر به مصاف حریف خود برود.

به طور کلی نیمه اول بازی کم موقعیت، پرحاشیه و با وقفه چند دقیقه‌ای پیگیری شد و در نهایت با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در نیمه دوم قرمز پوشان علی رغم ده نفره بودن کار خود را هجومی آغاز کردند و در چند موقعیت فرصت باز کردن دروازه تیم حریف را داشتند اما هوشیاری خط دفاعی آلومینیوم و درخشش پور حمیدی مانع از برتری پرسپولیس در نیمه دوم مسابقه شد.

آلومینیوم نیز پرس را در دستور کار خود قرار داده بود و سعی می‌کرد از طریق ضد حملات دروازه تیم حریف را باز کند اما به دلیل استحکام خط دفاعی پرسپولیس و عدم هماهنگی مهاجمان نماینده اراک شاگردان مهدی رحمتی در ایجاد حمله ناموفق عمل کردند.

دیدار پرسپولیس و آلومینیوم به دلیل تصمیمات تیم داوری با حواشی فراوانی به اتمام رسید و اگرچه کسب این تساوی برای قرمز پوشان ناخوشایند بود اما تا حدودی برای تیم مهدی رحمتی مطلوب به نظر می‌رسید.

شرح گل‌ها:

دقایق حساس‌:

دقیقه ۹ _ اعلام ضربه ایستگاهی در نزدیکی محوطه جریمه آلومینیوم برای پرسپولیس که ضربه مستقیم امید عالیشاه توسط حسین پور حمیدی دفع و راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۸ _ برخورد مدافع آلومینیوم با شیخ دیاباته در محوطه جریمه این تیم که بر خلاف کادر فنی پرسپولیس داور اعتقاد به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه ۴۲ _ ارسال محمد عمری برای شیخ دیاباته توسط دروازه بان آلومینیوم مهار شد.

دقیقه ۴۳ _ محمد عمری با یک پاس در عمق امید عالیشاه را در موقعیت گلزنی قرار داد اما مدافع آلومینیوم این توپ را دفع کرد.

دقیقه ۴۳ _ با قرار گرفتن تیم آلومینیوم اراک در فاز ضد حمله، میلاد فخرالدینی در موقعیت تک به تک با علیرضا بیرانوند قرار گرفت و دروازه‌بان قرمز پوشان را مجبور به خطا کرد که همین مسئله اخراج بیرانوند را به همراه داشت.

دقیقه ۶۵ _ برخورد مهدی ترابی با مدافع آلومینیوم در محوطه جریمه این تیم که به زعم داور پنالتی نبود و او به نفع قرمز پوشان کرنر اعلام کرد.

دقیقه ۷۰ _ ضربه سر حسینی با اختلاف اندک از بالای دروازه پرسپولیس بیرون رفت.

دقیقه ۷۶ _ حرکت تیمی پرسپولیس در محوطه جریمه پرسپولیس میلاد سرلک را در موقعیت گلزنی قرار داد اما امیر نوری این توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۸۰ _ پاس در عرض زاپاتا در محوطه جریمه پرسپولیس باعث شد محمدرضا آزادی دو مرتبه دروازه قرمز پوشان را با تهدید مواجه کند اما گئورگی ولسیانی و احمد گوهری مانع از گلزنی او شدند.

دقیقه ۸۳ _ شوت خطرناک عیسی آل کثیر توسط حسین پور حمیدی مهار شد.

نکات ویژه:

* اعتراض کادرفنی پرسپولیس به اخراج علیرضا بیرانوند، بازی را با وقفه مواجه کرد.

کد خبر 638185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.