افتتاح پارکینگ زیرسطحی توحید در فجر ۱۴۰۱

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید با ظرفیت حدود ۳۶۰ واحد خودرو با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اعتباراتی که امسال توسط شورای اسلامی شهر تأیید و به منطقه پنج اعلام شد، اظهار کرد: ۹۵۰ میلیارد تومان به بودجه‌های عمرانی و هزینه‌های جاری اختصاص یافت که حدود ۵۰ درصد از این مبلغ به پروژه‌های عمرانی منطقه پنج تعلق گرفت.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها تعاریف مختلفی دارد و شامل خیابان‌سازی‌ها، آزادسازی گلوگاه‌ها و پارکینگ‌های عمومی می‌شود، گفت: پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید با ظرفیت حدود ۳۶۰ واحد خودرو در سال گذشته با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان آغاز شد و امیدواریم در دهه فجر امسال شاهد افتتاح این پروژه باشیم و بتوانیم آن را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان درباره فرهنگسرای خیابان حسین‌آباد تصریح کرد: این پروژه اوایل سال جاری با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان آغاز شده است و دهه فجر امسال در این منطقه افتتاح خواهد شد.

وی پیاده‌روسازی‌ها، ایمن‌سازی، مباحث ترافیکی، اصلاح‌های هندسی و مواردی از این قبیل را از پروژه‌های عمرانی برشمرد و افزود: خدمات شهری شامل جمع‌آوری زباله و نظافت سطح معابر که توسط کارگران شهرداری به‌طور شبانه‌روزی در حال انجام است از دیگر پروژه‌های این منطقه به شمار می‌رود که هزینه آن بالغ بر هشت میلیارد تومان است به‌صورت ماهانه پرداخت می‌شود.

کارگر گفت: امیدواریم با توجه به شرایط اقتصادی موجود بتوانیم درصد جذب بودجه‌ای که برای منطقه در نظر گرفته شده است را وصول و برای پروژه‌های عمرانی منطقه هزینه کنیم.

کد خبر 638126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.