فراهم‌سازی بستر حضور شهروندان در مراسم‌ دهه فجر مورد توجه است

شهردار قرچک گفت: دهه فجر امسال از حساسیت بالایی برخوردار است و باید تلاش کنیم تمام شهروندان در این مراسم حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن خرمی‌شریف امروز _چهارشنبه دوازدهم بهمن‌ماه_ در حاشیه حرکت کاروان نمادین ورود امام (ره) به میهن که از میدان شهید ستاری به سمت میدان ۱۵ خرداد و تا مصلای نماز جمعه شهر برگزار شد از برگزاری جشن‌های ۴۴ سالگی انقلاب خبر داد و اظهار کرد: برگزاری باشکوه آئین‌های پیروزی انقلاب از وظایف اصلی مدیریت شهری است و مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در این برنامه‌ها اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: دهه فجر امسال از حساسیت بالایی برخوردار است و مدیریت شهری قرچک در تلاش است تا تمام شهروندان در مراسم مختلف دهه فجر امسال حضور پیدا کنند.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: شهرداری مانند سال‌های گذشته به منظور فضاسازی بصری و محیطی سطح شهر جهت برگزاری باشکوه جشن‌های ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی، اقدام به نصب پرچم جمهوری اسلامی در میدان‌ها، بلوارها، خیابان‌های اصلی و محورهای ورودی شهر، آذین‌بندی و نورپردازی، نصب ریسه‌های منقش به پرچم، نصب المان، نورپردازی و چراغانی معابر اصلی سطح شهر کرده است.

خرمی‌شریف ادامه داد: شب بیست‌ودوم بهمن‌ماه همزمان با پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی در محل مصلای شهرستان نورافشانی و جشن انقلاب برپا خواهد شد.

وی از افتتاح جشنواره فیلم فجر و اکران فیلم در پردیس سینمایی شهرداری قرچک همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: افتتاح این سینما از مطالبات بحق شهروندان قرچک بود.

شهردار قرچک اظهار کرد: از آغاز به کار پردیس سینمایی بیش از یک‌سال‌ونیم می‌گذرد و ساخت این سینما بسیار سنگین بوده است، اما با پیگیری‌هایی که انجام دادیم این سینما احداث شد.

به گزارش ایمنا، امروز هم‌زمان با سراسر کشور در شهر قرچک کاروان نمادین ورود امام (ره) به میهن اسلامی از میدان شهید ستاری به سمت میدان ۱۵ خرداد و سپس مصلای نماز جمعه برگزار شد.

کد خبر 638119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.