افتتاح خانه خلاق شاهد و ایثارگر در مجتمع ایثار لرستان

خانه خلاق شاهد و ایثارگر استان لرستان با هدف حمایت از فرزندان شاهد و ایثارگرِ نخبه در خرم‌آباد افتتاح شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، هم‌اندیشی نخبگان و تشکل‌های شاهد با حضور مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به میزبانی سالن همایش ایثار لرستان برگزار شد.

در این هم‌اندیشی چگونگی ایجاد و اداره تشکل‌های شاهد و ایثارگر مورد بررسی قرار گرفت و خانه خلاق شاهد و ایثارگر با هدف حمایت از فرزندان شاهد و ایثارگر نخبه در مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان لرستان افتتاح شد.

در پایان این مراسم تفاهم‌نامه‌ای سه‌جانبه بین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با تشکل‌های شاهد و دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای لرستان منعقد شد.

عادل مهری، مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در این مراسم گفت: در بستر این تفاهم‌نامه با همکاری بنیاد شهید، دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و پارک علم و فناوری از طرح‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت ایجاد شغل‌های پایدار ایثارگران حمایت می‌شود.

وی با اشاره به حمایت و ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت به ایثارگران افزود: با حمایت از ایثارگران در حوزه‌های مختلف دانش‌بنیان برای ایجاد شغل‌های پایدار به ایثارگرانی که می‌توانند مولد باشند، کمک می‌کنیم.

کد خبر 638091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.