پاکو خمز: برای سرمربیگری تیم‌ ملی افراد شایسته‌تری در ایران حضور دارند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: با توجه به زمان کمی که در ایران حضور داشته‌ام، شایعه حضورم در نیمکت تیم‌ ملی ایجاد شده است، اما معتقدم در حال حاضر، مربیان بسیاری در فوتبال ایران وجود دارند که شایسته حضور در تیم‌ ملی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پاکو خمز در کنفرانس خبری پیش از مصاف تراکتور تبریز مقابل فولاد خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: شیوه بازی کردن تیم ما شفاف و همان سبکی است که بدون توجه به رقیب به‌نمایش می‌گذاریم. فولاد تیم و مربی خوبی دارد و بهترین بازیکنان در نقل و انتقالات به این تیم پیوسته‌اند. بازی سختی پیش‌رو داریم، اما جدال خیلی خوبی خواهیم دید. همیشه جنگ در میانه میدان وجود دارد و برنامه ما این است که بازی در زمین فولاد دنبال شود.

وی افزود: در سبک بازی فولاد، آن‌ها خیلی خوب وسط زمین جمع می‌شوند و به‌سرعت ضدحمله می‌زنند. ما نیز سبک بازی خودمان را داریم و اجازه نخواهیم داد فولاد به‌راحتی موقعیت ایجاد کند. ما ایده واضحی داریم و به بازیکنان گفتم برای اینکه به تیم بزرگی تبدیل شویم باید مثل یک تیم کوچک بدویم. بازیکنان تیم من می‌دانند که باید در هر پستی که هستند تمام تلاششان را انجام دهند. معتقدم تیممان بدون توپ هم خوب کار می‌کند و با فشار از بالا و جای‌گیری خوب در دفاع، با توپ یا بدون توپ بازی خوبی انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز درباره شایعات اخیر حول محور وی و نیمکت سرمربیگری تیم ملی ایران گفت: این اتفاق خوشحالم می‌کند. با توجه به زمان کمی که در ایران حضور داشته‌ام شایعه حضورم در نیمکت تیم ملی ایجاد شده است؛ اما با گذشت زمان متوجه شده‌ام تمرکزمان را نباید از دست بدهیم. ضمن اینکه معتقدم در حال حاضر مربیان بسیاری در فوتبال ایران وجود دارند که شایسته حضور در تیم ملی هستند.

پاکو خمز با توضیح درباره اینکه تراکتور نتوانست در پنجره نقل و انتقالات زمستانی خوب عمل کند، خاطرنشان کرد: باشگاه تمام تلاش خود را کرد، اما در این امر خیلی موفق نبود. چراکه بازیکنان نخواستند به تراکتور بیایند یا اینکه بازیکن مدنظرمان نبود.

وی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام و ظرفیت ۳۰درصدی‌ای که به آنان اختصاص یافته است، تاکید کرد: خیلی خوشحالم از اینکه شاهد حضور هواداران تراکتور خواهیم بود. معتقدم فوتبال بدون تماشاگر فوتبال نیست و امیدوارم در هفته‌های آتی، شاهد حضور صددرصدی تماشاگران باشیم. در فوتبال عشق و نفرت نزدیک یکدیگر هستند و بسته به نتایج، یک نفر را دوست خواهند داشت یا از او متنفر خواهند بود.

سرمربی اسپانیایی پرشورها در پایان با اشاره به احتمال جذب بازیکنان آزاد برای تقویت تراکتور و همچنین وضعیت کاوه رضایی اظهار کرد: اگر بازیکنی باشد که بتواند به تیم کمک کند حتما جذب خواهد شد. هرچند به نظرم جذب بازیکنان در این مقطع دشوارتر از پنجره نقل‌وانتقالات ابتدای فصل است. کاوه رضایی هم از تیم جدا شد و گذشته تراکتور به‌حساب می‌آید؛ نمی‌خواهم در این رابطه صحبت کنم.

کد خبر 637983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.