حمید رجبی: خمز تراکتور را به فنی‌ترین تیم ایران تبدیل کرده است/ انگیزه زیادی خواهیم داشت

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فردا با یکی از بهترین و فنی‌ترین تیم‌های ایران بازی داریم. خمز تراکتور را متحول کرده است. آن‌ها عالی بازی می‌کنند و خوب نتیجه می‌گیرند؛ موضوعی که انگیزه ما را برای رویارویی با آن‌ها بیشتر می‌کند و شک نکنید بازیکنان فولاد مانند دیدار با پرسپولیس برای برد خواهند آمد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید رجبی امروز یازدهم بهمن در کنفرانس خبری پیش از مصاف فولاد خوزستان مقابل تراکتور تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار کرد: پیش از هر چیز می‌خواهم درگذشت تعدادی از هموطنانمان در زلزله خوی را به تمام مردم ایران تسلیت بگویم. خیلی‌ها بی‌خانمان شده‌اند و تعداد زیادی از مردم خوی نیز آسیب دیده‌اند. تصمیم گرفتیم بخش عمده پاداش دیدار پرسپولیس را به زلزله‌زده‌ها کمک کنیم. این پیشنهاد را نکونام سرمربی تیم داد و با استقبال همه مواجه شد. البته گفتیم که هرکسی دوست دارد می‌تواند مبلغ اضافه‌تری دهد و این کمک کوچکی به مردم آسیب‌دیده باشد. به‌طور قطع نمی‌توانیم اکنون شرایط مردم خوی را درک کنیم.

وی درباره دیدار حساس فردا افزود: خیلی خوشحالیم که با هواداران پرشور این تیم دیدار می‌کنیم. طرفداران فولاد نیز مانند آن‌ها هستند و فردا با یکی از بهترین و فنی‌ترین تیم‌های ایران بازی داریم. خمز تراکتور را متحول کرده است. بازی‌های اخیر آن‌ها گویا بوده که تراکتور عالی بازی می‌کند و خوب نتیجه می‌گیرد؛ موضوعی که انگیزه ما را برای رویارویی با آن‌ها بیشتر می‌کند. شک نکنید بازیکنان فولاد مانند دیدار با پرسپولیس با تمام وجود به زمین می‌روند. نکات فنی لازم را به آن‌ها منتقل کرده‌ایم و آماده آغاز مسابقه هستیم.

دستیار جواد نکونام خاطرنشان کرد: فولاد در بازی پرسپولیس نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌خواهد هوادارانش را شاد کند. در بازی تراکتور نیز بزرگ‌ترین انگیزه ما همین است. می‌خواهیم خوزستانی‌ها سرشان را بالا بگیرند. امیدواریم در بازی تراکتور هم نتیجه لازم را به دست بیاوریم. البته نکونام در این بازی کنار خط حضور ندارد و غیبتش اثرگذار است. امیدوارم بازیکنان با یک نتیجه مناسب هدیه خوبی به او بدهند.

وی درباره حواشی و اتفاقات بازی پرسپولیس ادامه داد: بی‌توجه به حواشی این مسابقه، تمام تمرکزمان را روی بازی تراکتور گذاشتیم. هیچ یک از مربیان ما از فردای بازی مصاحبه نکردند. زیرا اتفاقات بازی با پرسپولیس همان شب برایمان تمام شد و از فردا با جدیت به تمرینات بازگشتیم. می‌دانستیم پرداختن به حواشی می‌تواند مانع بزرگی در مسیر فولاد باشد.

رجبی تاکید کرد: نقشه‌های بزرگی در سرمان داریم که نمی‌گذاریم به این راحتی خراب شود. بازی‌های مهمی پیش‌روی ماست و پس از آن به لیگ قهرمانان می‌رویم. روزی که اجازه دهیم حواشی به فولاد ضربه بزند، خودمان را نابود کرده‌ایم. جواد نکونام نیز بر این موضوع تاکید داشت و به همین خاطر تمرکزمان را از دست ندادیم.

کد خبر 637972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.