ارزیابی درست می‌تواند به ارتقای مدیریت شهری کمک کند

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائران شورای اسلامی شهر قم گفت: ارزیابی درست می‌تواند به ارتقای مدیریت شهری کمک کند و شهرها می‌توانند از تجربیات یکدیگر به‌صورت کاربردی استفاده کنند و تبادل تجربیات داشته باشند، با این رویکرد نمایشگاه دستاوردی قابل‌ توجه برای شهرها خواهد داشت.

سیدمجتبی سبحانی‌ثابت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تأکید بر ارزیابی اطلاعات و پژوهش‌های شهرها اظهار کرد: باید مدیران شهری بر طبق یک برنامه و هدف مشخص و با رویکرد پاسخ‌دهی به نمایشگاه بیایند تا شاهد عملکرد درست شهردارها باشیم.

وی ارزیابی شهرها را بر اساس روند پیشرفت خود شهر مورد توجه قرار داد و افزود: باید مدیران هر شهر قبل از نمایشگاه از روند توسعه سایر شهرها بازدید کنند و در پایان میزان پیشرفت خود شهر را مورد بررسی قرار دهند و گزارش آن را ارائه کنند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائران شورای اسلامی شهر قم با اشاره به نمایشگاه «شهر پایدار» در کیش تصریح کرد: برپایی نمایشگاه نیاز به خروجی قابل اجرا دارد و باید نمره هر شهر در پایان نمایشگاه مشخص شود تا بتوانیم بر اساس دستاورد درست و منطقی مسیر جدیدی برای شهر تعریف کنیم.

وی ادامه داد: ارزیابی درست می‌تواند به ارتقای مدیریت شهری کمک کند و شهرها می‌توانند از تجربیات یکدیگر به‌صورت کاربردی استفاده کنند و تبادل تجربیات داشته باشند، با این رویکرد نمایشگاه دستاوردی قابل‌توجه برای شهرها خواهد داشت.

سبحانی گفت: نمایشگاه این فرصت را به مدیریت شهری می‌دهد که تمام تخصص‌های مربوط به حوزه شهری در کنار هم جمع شود، چنانچه نمایشگاه برنامه منسجم‌تری را به شهرها اعلام کرده بود، می‌توانستیم میزگردهای تخصصی در نمایشگاه برپا کنیم.

وی تأکید کرد: بر اساس برنامه اعضای شورا در سطح کلان و مدیران شهری با تجربیات خود می‌توانستند در این نمایشگاه با نگاهی تخصصی‌تر شرکت کنند و در نتیجه خروجی بهتری برای نمایشگاه پیش‌بینی کنیم و این اتفاق به توسعه شهرها کمک بسیاری می‌کرد.

کد خبر 637965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.