عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ بهمن‌ماه

در این بسته خبری از وجود یک‌ هزار پروژه عمرانی نیمه تمام در سطح کلانشهر شیراز تا برف‌روبی معابر شهری پردیس هستند و ۷۴ دستگاه اتوبوس جدید فجرانه شهرداری به مردم تبریز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

وجود یک‌هزار پروژه عمرانی نیمه‌تمام در سطح کلانشهر شیراز

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز در خصوص پروژه‌های نیمه تمام شهر شیراز گفت: حدود یک‌هزار پروژه کوچک و بزرگ در شهر شیراز وجود دارد که از ۱۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که با ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار ظرف یکی دو سال آینده می‌تواند به بهره برداری برسد.

۱۳۵ نیرو با ۴۰ دستگاه خودرو در حال برف‌روبی معابر پردیس هستند

رضا کارخانه، شهردار پردیس گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته ۱۳۵ نیروی ستاد برف‌روبی شهرداری پردیس با بهره گیری از ۴۰ دستگاه خودرو سطح خیابان‌های شهر را از برف پاکسازی کرده و همچنان این تلاش ادامه دارد.

۷۴ دستگاه اتوبوس جدید فجرانه شهرداری به مردم تبریز

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز گفت: ۷۴ دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده است و همزمان با ایام‌الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه می‌شود.

الزام به ایجاد پارکینگ مبنای صدور پروانه‌های عمرانی است

حسن نعناکار، معاون شهرسازی و معماری شهرداری کاشان گفت: صدور تمام مجوزها در دوره جدید بر اساس ضوابط و مقررات شهرسازی و بر مبنای طرح تفصیلی بوده و پروانه‌هایی که صادر می‌کنیم الزام به تأمین و ایجاد پارکینگ را مدنظر قرار داده است.

اختصاص ۵,۰۰۰ میلیارد ریال برای آزادسازی و ایجاد معابر جدید یزد در سال آینده

ابوالقاسم محی الدینی، شهردار یزد ضمن تشریح برخی نکات در مورد بودجه پیشنهادی شهر یزد برای سال ۱۴۰۲، اعلام کرد: قریب ۶۰ درصد از درآمدهای بودجه ۴۲۰۰ میلیارد تومانی سال آینده از طریق درآمدهای عمومی و اختصاصی تأمین خواهد شد.

افتتاح ۲۷ میلیارد تومان از پروژه‌های شهرداری بیرجند طی دهه فجر

مهدی بهترین، شهردار بیرجند از افتتاح سه پروژه شهرداری شامل بازارچه صنایع دستی، بهره برداری از سه اتوبوس و شروع ساخت پارکینگ طبقاتی به ارزش بیش از ۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خبر داد.

استقبال از بهار ۱۴۰۲ با کاشت بیش از ۶۰۰ هزار گل بهاری در گرگان

مهستی قدس ولی‌، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان از کاشت بیش از ۶۰۰ هزار گل بهاری برای استقبال از نوروز خبر داد.

پیشرفت ۸٠ درصدی عملیات عمرانی بهسازی میدان انقلاب رفسنجان

سیدعلی پورباقری، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از پیشرفت ۸٠ درصدی عملیات بهسازی میدان انقلاب خبر داد.‌

کد خبر 637922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.