ورود امام خمینی(ره) به ایران اقدامی شجاعانه بود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ورود امام خمینی(ره) به کشور اقدامی عجیب و شجاعانه بود، گفت: حماسه فجر ۵۷ یکی از بزرگترین حرکت‌ها در تاریخ اسلام انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز_ سه‌شنبه یازدهم بهمن_ در یکصدوبیست‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی، مدافعان حرم و امنیت ایران اسلامی را گرامی می‌دارم.

وی با اشاره به سالگرد ورود امام خمینی (ره) به کشور و آغاز یوم الله دهه فجر در ۱۲ بهمن ۵۷ ادامه داد: ورود امام (ره) به کشور یک اقدامی عجیب و شجاعانه بود که باعث شد تمام قدرت‌ها بازماندند و با استقبال بی نظیر شهروندان از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا روبه‌رو شد و این رویداد زمینه‌ساز شکل‌گیری روزهای پرشور و هیجان و تکرار نشدنی انقلاب اسلامی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حماسه فجر ۵۷ یکی از بزرگترین حرکت‌ها در تاریخ اسلام انقلاب اسلامی بود که امیدوارم با تلاش قدر این نعمت را به درستی و خوبی درک کنیم و شکرگزار این نعمت نزد پروردگار باشیم.

وی با بیان اینکه به تازگی تروریست‌ها در یکی از مساجد در شهر پیشاور پاکستان اقدام تروریستی انجام دادند که ضمن محکومیت این اقدام، این ضایعه را به شهروندان این کشور تسلیت می‌گویم، افزود: همچنان این حوادث تروریستی سریالی در کشورهای اسلامی اتفاق می‌افتد و اقدام تروریستی که به تازگی رخ داد، سبب شد جمع کثیری از نمازگزاران شهید و عده‌ای نیز مجروح شوند، بنابراین امیدوارم دولت‌ها با دقت بیشتر و ایجاد شرایط امنیتی بهتر از این اقدامات جلوگیری کنند.

چمران اضافه کرد: برای حضور شهروندان باید فضای مناسبی فراهم شود، در حال حاضر با توجه به بارندگی و ترافیک اگر در نمایشگاه‌های بین‌المللی نمایشگاه برگزار شود، به مردم ظلم شده است، بنابراین باید از نمایشگاه شهر آفتاب استفاده کنیم که امیدواریم با کمک بخش خصوصی عقب‌ماندگی‌ها برطرف شود.

وی تاکید کرد: نمایشگاه نفت و صنایع وابسته در شهر آفتاب برگزار شده است، لذا از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در خواست می‌کنم از نمایشگاه بازدید کنند، تا از شهر آفتاب حمایت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات در دسترس، فضای موجود و سهولت در رفت و آمد، پارکینگ و ظرفیت بالای نمایشگاه شهر آفتاب در برگزاری رویدادهای متعدد و مختلف توصیه می‌کنم تا شرکت نمایشگاه‌ها با وجود تمام مشکلاتی که گریبان‌گیر نمایشگاه تهران در برگزاری نمایشگاه‌ها از لحاظ ترافیک و نبود دسترسی و مشکلات حاشیه‌ای پارکینگ با همت بیشتری موضوع انتقال رویدادهای بزرگ را پیگیری کنند.

کد خبر 637847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.