ترافیک، همدانی‌ها را کلافه کرده است

عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه ترافیک این شهر شهروندان را کلافه کرده است، گفت: در بروز این وضعیت تمام دستگاه‌ها، راهنمایی و رانندگی و شهرداری به نوعی مقصر هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید بادامی‌نجات امروز_ دوشنبه دهم بهمن_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به وضعیت ترافیکی شهر، اظهار کرد: با وجود دوربین‌ها در سطح شهر وضعیت ترافیک هر روز نسبت به گذشته بدتر می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری، حداقل گزارشی یک صفحه‌ای به شورا ارائه دهد که چه الگوی ترافیکی و آماری از دوربین‌های نصب شده در سطح شهر کشف کرده است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: راهنمایی و رانندگی نقش فعالی در شهر ندارد در حالی که باید ترافیکی را هدایت کند.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب ترافیک در تمام مناطق شهر تصریح کرد: ترافیک تمام شهروندان را کلافه کرده است و در بروز این وضعیت تمام دستگاه‌ها، راهنمایی و رانندگی و شهرداری به سهم خود مقصر هستند و نباید تقصیرها را گردن یکدیگر بیندازند.

عضو شورای اسلامی شهر همدان در خصوص ارائه به موقع دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات ۱۴۰۲ شهرداری افزود: این دفترچه در موعد مقرر از یکم تا سوم بهمن‌ماه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، افزایش میزان تولید خودرو و گسترش شهرنشینی، شهرها با معضل شلوغی و افزایش ترافیک به خصوص در قسمت‌های مرکزی شهرها را شاهد هستیم عوارض ناشی از ترافیک مانند آلودگی هوا، اتلاف وقت، آلودگی صوتی، هدر رفتن سوخت، تصادفات و بسیاری از هزینه‌های مالی دیگر نیز به مشکلات قابل توجهی تبدیل شده است که فشار زیادی بر زیرساخت‌های شهر وارد می‌کند.

کد خبر 637674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.