اطلاعیه ایران خودرو در خصوص نحوه تحویل دنا به مشتریان

اخیرا مطلبی درخصوص مطابقت نداشتن خودروهای ثبت نامی دنا پس از تحویل به مشتریان در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، اکنون ایران خودرو در واکنش به این اخبار واکنش نشان داده است.

به گزارش ایمنا، گروه صنعتی ایران خودرو در پی انتشار مطلبی درخصوص مطابقت نداشتن خودروهای ثبت نامی دنا پس از تحویل به مشتریان در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، اطلاعیه‌ای منتشر کرد که متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

محصولات گروه صنعتی ایران خودرو براساس مشخصه‌ها و با امکانات مختلفی تولید و عرضه می‌شود و محصول دنا نیز در چند نوع و مدل به تولید می‌رسد از جمله دنا پلاس با ترمز دیسکی و رینگ فولادی، فول آپشن با موتور توربوشارژ و … که هر یک دارای کد جداگانه‌ای در فهرست تولیدات هستند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: خودروهای دنای بورس کالایی نیز عیناً با مشخصات ظاهری، فنی و فهرست تجهیزات مطابق با اطلاعیه عرضه به مشتریان تحویل می‌شود که این مشخصات عیناً در اطلاعیه بورس کالا در دسترس قرار دارد.

در انتهای این اطلاعیه آمده است: همه محصولات براساس مشخصات اعلام شده در زمان ثبت نام به مشتریان واگذار می‌شود و هیچ گونه حذف آپشن و یا امکاناتی در محصولات صورت نگرفته است. دناهای عرضه شده در بورس، طبق اطلاعیه دارای رینگ فولادی و ترمز عقب کاسه‌ای هستند و تولید و تحویل محصول عیناً برابر خودروی فروش رفته صورت می‌گیرد.

کد خبر 637644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.