دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات یزد در ۵۵ رشته برگزار می‌شود

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از برگزاری دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات یزد در ۵۵ رشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ربانی ظهر امروز – یکشنبه نهم بهمن‌ماه - در نشست خبری که به مناسبت آغاز دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات یزد برگزار شد، اظهار کرد: امسال دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: این المپیاد سال گذشته و در نهمین دوره خود با حضور بالغ بر ۱۵ هزار نفر از مردم محلات مختلف استان یزد برگزار شد که رکورد خوبی به حساب می‌آید.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با تاکید بر اینکه ترویج ورزش در میان مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است خاطرنشان کرد: این موضوع یکی از مهمترین مسائلی است که باید در تمام بخش‌های جامعه نسبت به آن اهتمام داشته باشیم تا ورزش در میان شهروندان بیش از پیش ترویج شود.

ربانی تصریح کرد: المپیاد ورزشی محلات یزد در هشتمین دوره خود سال گذشته با مشارکت ۱۰ هزار نفر برگزار شد و افزایش ۵۰ درصدی شرکت کنندگان نشان از توسعه و توجه خوب مردم نسبت به این جشنواره دارد.

وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت‌های المپیاد ورزشی محلات یزد، شرکت کنندگان در قالب ۵۵ رشته انفرادی، تیمی، خانوادگی و رشته‌های ویژه جانبازان و معلولان به رقابت می‌پردازند.

به گزارش ایمنا، دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات یزد در بخش انفرادی در رشته‌های تنیس روی میز، طناب‌زنی، کاراته، ژیمناستیک، دومینو، اسکواش، اسکیت، جودو، آمادگی جسمانی، لیوان چینی، دارت، تیراندازی تفنگ، کونگ فو، پیلاتس، پی‌اس، فیفا، فوتبال دستی، پهلوانی زورخانه‌ای، ووشو، تیراندازی کمان، چوب‌کشی، فیریزبی، کشتی، شطرنج، مچ‌اندازی، مهارت کنترل خودرو، پارکور، دوچرخه سواری، یه قل دو قل و دو و میدانی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند به صورت تیمی در رشته‌های فوتبال، والیبال ساحلی، مینی فوتبال، فوتووالی، بسکتبال، فوتسال، گل کوچیک، هفت سنگ، طناب‌کشی، کبدی، هندبال، داژبال، واترپلو، فوتبال ساحلی و والیبال شرکت کنند و دو رشته پتانگ و مینی گلف به صورت خانوادگی برگزار می‌شود.

در بخش جانبازان و معلولان نیز رشته‌های دارت، بدمینتون، فوتبال دستی، بوچیا، طناب‌زنی و بسکتبال با ویلچر در نظر گرفته شده است.

کد خبر 637410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.