شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز نهم بهمن‌ماه

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز در ساعت منتهی به ۱۱ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۴۴ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وضعیت هوای تهران امروز _یکشنبه، نهم بهمن‌ماه_ به شرح زیر است:

امروز دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های امام خمینی با شاخص ۱۵۵، پارک رازی با شاخص ۱۷۱، پاسداران با شاخص ۱۵۱، پاکدشت با شاخص ۱۵۴، پیشوا با شاخص ۱۵۷، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۵۵، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۶۴، سلامت با شاخص ۱۶۸، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۵۲ و شریف منطقه دو با شاخص ۱۵۸ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

همچنین وضعیت کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۱۶۷، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۱۵۶، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۵۷، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۷۴، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۵۵، علم و صنعت با شاخص ۱۵۵، قائم با شاخص ۱۸۱، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۷۱ و ورامین با شاخص ۱۵۹ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۲۴، پردیس با شاخص ۱۳۵، پونک با شاخص ۱۰۹، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۴۳، چشمه با شاخص ۱۳۸، دانشگاه تهران با شاخص ۱۰۴، ژئو فیزیک با شاخص ۱۰۶، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۴۶، شهر ری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۴۵، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۳۱، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۳۹، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۱۳۵، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۱۱۳ و ملارد با شاخص ۱۳۸ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۷۲، بزرگراه محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۸۷، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۹۷، باغستان شهریار با شاخص ۸۶، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۸، دماوند با شاخص ۹۷، رباط‌کریم با شاخص ۹۹، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۹۰، قدس با شاخص ۶۷ و گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۹۳ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 637331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.