آخرین جزییات از انفجار در خیابان امام خمینی(ره) اصفهان

شامگاه شنبه یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله ناموفق ریزپرنده‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور شیشه‌فروش درباره آخرین جزئیات انفجار در خیابان امام خمینی (ره)، اظهار کرد: بنا بر اعلام شهروندان به یگان‌های امدادی صداهای ناهنجاری طی سه تا چهار مرحله در محدوده امام خمینی شنیده شده است.

وی افزود: بررسی علت وقوع این صداها در دستور کار قرار گرفته است و به زودی اعلام خواهد شد.

گفتنی است شهروندان منطقه ۱۲ در خیابان امام خمینی (ره) به دلیل شنیدن صداهای ناهنجار به خیابان‌ها آمده‌اند.

گزارش‌ها حاکی از این است که تا ساعت ۰۱:۰۰ بامداد مسیرها به سمت محل حادثه مسدود شده بود، اما پس از دقایقی شرایط به روال عادی بازگشته و تردد و عبور و مرور خودروها در جریان است.

علل و عوامل انفجار در دست بررسی است

محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در خصوص انفجار در خیابان امام خمینی (ره)، اظهار کرد: چند صدای انفجار در شهر اصفهان منجر به ترس مردم شده است.

وی با بیان اینکه انفجار در یکی از مراکز نظامی وابسته به وزارت دفاع رخ داده است، ادامه داد: این حادثه تلفات جانی نداشته است، اما خسارت‌ها و علل و عواملی که باعث این انفجار شده در دست بررسی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اضافه کرد: اطلاعات تکمیلی به زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

حمله ناموفق به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در استان اصفهان

روابط عمومی وزارت دفاع اعلام کرد: شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ حمله ناموفق با استفاده از ریز پرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع صورت گرفت و خوشبختانه با پیش بینی‌ها و تمهیدات پدافندی صورت گرفته یکی از آن‌ها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر آن‌ها در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزئی به سقف کارگاه وارد کرده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و مأموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت شریف ایران اسلامی اطمینان می‌دهد، اقدام برای تولید قدرت، اقتدار و امنیت را با شتاب و جدیت ادامه خواهد داد و این اقدامات کورکورانه تأثیری در تداوم مسیر پیشرفت کشور نخواهد داشت.

اصفهان در آرامش کامل

محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان صبح امروز در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در خصوص انفجار شب گذشته مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع اصفهان، اظهار کرد: شب گذشته حوالی ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه تهاجمی به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع شهر اصفهان انجام شد، اما بلافاصله توسط پدافند قدرتمند حاضر در منطقه خوشبختانه یکی از ریزپرنده‌ها مورد اصابت و دو فروند دیگر نیز در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

وی افزود: صدای انفجاری که در ابتدا مردم را نگران کرده بود، حاصل از انهدام ریز پرنده توسط پدافند بود که خوشبختانه با اطلاع رسانی سریع و به موقع این نگرانی ها برطرف گردید، این حادثه آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد کرده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است و این مجتمع با قوت در حال ادامه فعالیت های خود است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر شهر اصفهان در آرامش کامل به سر می برد.

تکمیل می شود..
کد خبر 637234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.