آغاز طرح اشتراک میکروموبیلیتی‌ها در فینیکس

افراد دارای ناتوانی‌ جسمی و اعضای خانواده‌های کم‌درآمد در فینیکس، مرکز ایالت آریزونا در ایالات متحده آمریکا، به‌زودی قادر خواهند بود از طریق میکروموبیلیتی‌های اشتراکی جدیدی با امکانات بیشتر برای تردد خود بهره بگیرند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، از سپتامبر سال ۲۰۱۹ تاکنون کمپانی‌های تولیدکننده وسایل نقلیه کوچک بسیاری به فروش محصولات خود مانند دوچرخه‌ها و اسکوترها به مدیران فینیکس پرداخته‌اند تا از این طریق به ترویج اشتراک میکروموبیلیتی‌ها در شهر کمک کنند. با این حال، وسایل نقلیه سبزی که این شرکت‌ها تولید کرده‌اند، نتوانسته است نیاز تمام کاربران شامل افراد دارای ناتوانی‌های حرکتی را برآورده کند و همین امر مانع از بهره‌گیری گسترده از این وسایل نقلیه پاک شده است. به‌تازگی مدیران کمپانی‌های Lime و Spin ادعا کرده‌اند که انواع جدیدی از میکروموبیلیتی‌های الکتریکی را وارد ایستگاه‌های اشتراکی سراسر فینیکس خواهند کرد که تمام نیازهای کاربران، به‌ویژه افراد دارای ناتوانی جسمی را برآورده خواهد کرد، ضمن این‌که با مبلغ کمتری نسبت به انواع قدیمی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

مدیران فینیکس امیدوار هستند که قابلیت‌های جدید میکروموبیلیتی‌های اشتراکی در افزایش گرایش شهروندان به بهره‌گیری از این وسایل نقلیه سبز نقش مهمی ایفا کند و کاهش انتشار گازهای آلاینده و تغییرات اقلیمی را به دنبال داشته باشد که این امر به سهم خود در بهبود کیفیت زندگی شهروندان بسیار اثربخش خواهد بود.

آغاز طرح اشتراک میکروموبیلیتی‌ها در فینیکس

پیاده‌سازی دائمی طرح اشتراک میکروموبیلیتی‌های الکتریکی در فینیکس

فینیکس طی چند ماه گذشته به‌واسطه برگزاری فستیوال‌های متعدد میزبان بازدیدکنندگان بسیاری بوده است و به همین دلیل، نیاز به وسایل نقلیه سبز اشتراکی در آن، بیش از پیش احساس شده است. در پی این اتفاق، کمپانی‌های Lime و Spin ادعا کرده‌اند که هر یک تعداد ۱۵۰۰ وسیله نقلیه کوچک الکتریکی را برای شهر تولید خواهند کرد که بخش اعظم آن‌ها را دوچرخه‌های الکتریکی تشکیل خواهد داد.

مدیران فینینکس نیز ادعا کرده‌اند که میکروموبیلیتی‌های جدید روزانه از ساعت پنج صبح تا ۱۱:۵۹ دقیقه شب در اختیار شهروندان و مسافران قرار خواهد گرفت و جالب این است که کاربران می‌توانند با پرداخت حداقل هزینه ممکن از آن‌ها برای تمام طول روز بهره بگیرند.

آغاز طرح اشتراک میکروموبیلیتی‌ها در فینیکس

کد خبر 637017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.