ضرورت مشارکت مردم در ارزیابی دستگاه‌ها اجرایی

استاندار اصفهان با بیان اینکه تمرکز دولت سیزدهم بر مردمی‌سازی است، گفت: لازم است اقداماتی در راستای مردمی‌سازی حکمرانی صورت گیرد و مردم در ارزیابی دستگاه‌های مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا مرتضوی امروز _پنجشنبه ششم بهمن‌ماه_ در آئین بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان، اظهار کرد: جشنواره شهید رجایی سالانه برای بررسی، ارزیابی و عملکرد دستگاه‌های مختلف خدمت‌رسان در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود و تلاش می‌کند تا با روندی رو به جلو و نگاه معطوف به تجربه، دانش و فرآیندها را به نحوی ارتقا دهد و تکامل ببخشد تا عملکردها در نظام ارزیابی روزبه روز بهتر از قبل شود.

وی ادامه داد: با نگاه به ۱۷ دوره برگزاری جشنواره شهید رجایی در سطح ملی و ۲۵ دوره در سطح استان اصفهان به این مسئله پی می‌بریم که عملکردها و ارزیابی‌ها رو به جلو بوده است و سعی شده با دقت بیشتری به مسائل پرداخته شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: لازم است اقداماتی انجام شود تا همه دستگاه‌های خدمت‌رسان استان‌ها در آزمون سالانه حضور داشته باشند، همچنین با دستگاه‌ها، مجموعه‌ها و نهادهایی که در جشنواره شهید رجایی شرکت نمی‌کنند، برخورد لازم انجام شود.

وی اضافه کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که طی سال‌ها دستگاه‌های مختلف به تکامل اقداماتی با تلاش همگان در سطح ملی و استانی انجام داده اند و کمک کرده اند.

مرتضوی افزود: لازم است دستگاه‌ها بر تکامل فرایندهای دستگاه‌های مختلف تلاش کنند، باید اقداماتی در راستای مردمی‌سازی حکمرانی که دولت سیزدهم به عنوان دولت مردمی روی آن تمرکز دارد، انجام شود و مردم در ارزیابی دستگاه‌های مشارکت داشته باشند.

کد خبر 636767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.