پل شهید اشکذری به اسماعیل‌آباد متصل شد

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد از افتتاح پل شهید اشکذری به معبر اسماعیل‌آباد و احداث پروژه پارک خطی اسماعیل‌آباد خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، ایمان فرهمندی در مراسم افتتاح پل شهید اشکذری به اسماعیل‌آباد، اظهار کرد: با این افتتاح به سمت توسعه و رفع مشکلات حرکت می‌کنیم؛ این پروژه یکی از افتخارات شورای ششم است.

وی افزود: همچنین امتداد بولوار خیام شمالی و بازگشایی بولوار نوید و به معبر اسماعیل آباد در دستور کار است؛ این اتفاق کمک می‌کند به اینکه این محدوده از حالت بن بست رفع شود.

جواد اصغری، سرپرست شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: پل اشکذری یکی از مسیرهای دسترسی به اسماعیل آباد است که امروز به صورت رسمی افتتاح می‌شود و همزمان کلنگ‌زنی پارک شش هکتاری را نیز داریم که با برنامه ۱۸ ماهه و اعتبار ۶۲ میلیارد تومان احداث می‌شود.

وی ادامه داد: پل اشکذری یکی از مسیرهای دسترسی به اسماعیل آباد است که امروز به صورت رسمی افتتاح می‌شود و همزمان کلنگ زنی پارک ۶ هکتاری را نیز داریم که با برنامه ۱۸ ماهه و اعتبار ۶۲ میلیارد تومان احداث می‌شود.

کد خبر 636743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.