وزیر ارشاد: اسامی فیلم‌های جشنواره امروز اعلام می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تعداد بسیاری از فیلم‌هایی که به جشنواره فجر راه پیدا کرده با شعار جشنواره که همان همدلی، وفاق و ایجاد شور و نشاط در جامعه است، در یک‌ راستا است.

به گزارش ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه امروز _چهارشنبه پنجم بهمن‌ماه_ هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز دبیر جشنواره اسامی فیلم‌های راه‌یافته به بخش داوری را اعلام می‌کند. کار داوری در هیئت انتخاب به بخش نهایی رسیده است و از هفته آینده نمایش فیلم‌های فجر آغاز خواهد شد.

وی افزود: جشنواره تئاتر فجر نیز آغاز شده و با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو بوده است. سالن‌ها مملو از جمعیت است و این جشنواره تا دوازدهم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت و پخش فیلم‌ها هم در بخش داوری جشنواره از دوازدهم بهمن آغاز می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: تعداد بسیاری از فیلم‌هایی که راه پیدا کرده با شعار جشنواره کاملاً در یک راستا بوده که همان همدلی و وفاق و ایجاد شور و نشاط در جامعه است.

وی تاکید کرد: فیلم‌ها در ژانرهایی به جشنواره آمده است که جامعیت خوبی دارد و هیئت داوران هم به این امر توجه داشته است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: کنسرت‌ها از هفته‌های قبل آغاز شده است و این هفته هم چند اجرا داریم و طی بهمن‌ماه تا قبل از آغاز جشنواره موسیقی فجر که بیست‌وهشتم بهمن خواهد بود، بسیاری از آن‌ها اجرای عمومی خواهند داشت.

منبع: ایسنا

کد خبر 636494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.