گلایه شاهین‌شهری‌ها از وضعیت ترمینال حافظ + پاسخ شهردار

عده‌ای از شهروندان شاهین‌شهر نسبت به بسته بودن در اتوبوس‌های مستقر در ترمینال حافظ و باب‌الدشت و منتظر ماندن در هوای سرد این روزها گلایه‌مند و خواهان رسیدگی مسئولان هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به حجم بالای تردد روزانه میان شاهین‌شهر، کلانشهر اصفهان و سایر شهرهای همجوار، شهروندان شاهین‌شهر باید برای استفاده از اتوبوس‌های بین شهری به ترمینال حافظ بیایند؛ در این روزهای سرد زمستان انتظار برای آمدن اتوبوس در ایستگاه‌ها دشوار است، اما در ترمینال که اتوبوس‌ها آماده حرکت هستند این مشکل وجود ندارد و لازم است در اتوبوس‌ها به روی شهروندان باز شود تا به جای اینکه در هوای سرد منتظر بمانند داخل اتوبوس‌ها مستقر شوند تا راننده پس از تکمیل اتوبوس حرکت کند.

شهروندان شاهین‌شهر می‌گویند درهای اتوبوس بسته است و ما در این هوای سرد در ترمینال منتظر هستیم تا اینکه مسافران به تدریج بیشتر شوند، در اتوبوس‌ها باز شود و حرکت کند.

آنها تاکید می‌کنند باید یک ساعت در این هوای سرد زمستانی منتظر بمانیم تا پس از جمع شدن مسافران، راننده بیاید و درهای اتوبوس را باز کند.

این مسافران تصریح می‌کنند رانندگان اتوبوس در ایستگاه استراحت رانندگان با خیالت راحت می‌نشیند و منتظر جمع شدن مسافر هستند، این موضوع دور از انصاف رانندگان ترمینال حافظ شاهین شهر است، در این هوای سرد برخی خانم‌ها همراه کودکان کوچک خود هستند؛ لازم است در اتوبوس‌ها باز شود تا شهروندان روی صندلی‌های اتوبوس بنشینند.

آنها خاطرنشان می‌کنند به نظر می‌رسد ساعت رسیدن و حرکت اتوبوس‌های ترمینال حافظ شاهین‌شهر برنامه ثابتی ندارد و رسیدگی خوبی از سوی شهرداری شاهین‌شهر نمی‌شود که موجب کلافه شدن و سردرگمی شهروندان می‌شود، حتی نیمکتی برای نشستن وجود ندارد و شهروندان باید مدت زیادی را روی پا بایستند و منتظر باشند، انتظار داریم حداقل در اتوبوس‌ها در این روزهای سرد سال باز باشد.

عده‌ای از شهروندان شاهین شهر در تماس با خبرگزاری ایمنا نسبت به بسته بودن در اتوبوس‌ها به روی مسافران در ترمینال حافظ شاهین‌شهر و ترمینال باب‌الدشت اصفهان گلایه‌مند و خواهان رسیدگی مسئولان مربوطه هستند.

شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

تمام رانندگان اتوبوس‌های شاهین‌شهر موظف به باز کردن درهای اتوبوس هستند

سعید ابریشمی‌راد، شهردار شاهین‌شهر در این خصوص به خبرنگار ایمنا گفت: با توجه به سرد بودن هوا به خصوص هنگام صبح مقرر شد تمام سرویس‌های سازمان مدیریت حمل‌ونقل عمومی شهرداری جهت رفاه حال شهروندان زمان توقف در ترمینال، در اتوبوس‌ها را باز کنند تا مسافران از سرما در امان باشند؛ این تذکر به تمام رانندگان اتوبوس‌ها که مسافران را از شهرهای اطراف به شاهین‌شهر می‌آورد از جمله رانندگان اتوبوس‌های شاهین‌شهر مستقر در ترمینال باب‌الدشت داده شده است.

وی افزود: شهروندان به دلایلی از جمله ایمنی و امنیت بیشتر از اتوبوس استفاده می‌کنند و لازم است خدمات‌دهی ناوگان حمل‌ونقل عمومی به بهترین شکل ممکن انجام شود.

شهردار شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: دوره ششم مدیریت شهری این توفیق را داشت که نسبت به نوسازی و بهسازی اتوبوس‌های فرسوده اقدام کند و در سال جاری ۲۲ دستگاه اتوبوس جدید با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خریداری شده است، از این تعداد تاکنون ۱۰ دستگاه تحویل و به ناوگان حمل‌ونقل شهرداری اضافه شده است.

گلایه شهروندان شاهین‌شهر از وضعیت ترمینال حافظ + پاسخ شهردار

کد خبر 636455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.