رخداد حریق و حوادث ۲۴ ساعت گذشته

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان رخداد حریق و حوادث ۲۴ ساعت گذشته را تشریح کرد.

فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نجات یک قلاده گربه از داخل موتور خودرو، اظهار کرد: ساعت ۱۶:۴۱ روز گذشته _چهارشنبه، چهارم بهمن‌ماه_ طی درخواست همکاری از طرف یکی از شهروندان مبنی‌بر شنیدن صدای یک قلاده گربه از داخل موتور خودروی خود (پژو پارس)، آتش‌نشانان از ایستگاه شماره چهار در موقعیت حاضر شدند و گربه محبوس‌شده را با دقت و بدون آسیب رساندن به این حیوان نجات دادند.

وی ادامه داد: در زمستان که حیوانات به‌ویژه گربه‌ها به دنبال محل امن و گرم برای خواب هستند، موتور خودروها انتخاب اول گربه‌ها است از این رو از شهروندان می‌خواهیم مراقب باشند و قبل از روشن کردن خودرو چند ضربه آهسته به در موتور خودرو وارد کنند، تا اگر حیوانی درون آن پناه گرفته است، خارج شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: اقدامات ساده می‌تواند از رسیدن آسیب جدی به حیوانات جلوگیری کند.

واژگونی خودروی وانت پیکان

وی اضافه کرد: ساعت ۱۸:۱۴ روز گذشته آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۱۹ برای جلوگیری از نشت بنزین یک دستگاه خودروی وانت پیکان واقع در جاده حبیب‌آباد به محل حادثه اعزام شدند

کاوه‌آهنگران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان با جلوگیری از نشت بیشتر بنزین، محل را ایمن‌سازی کردند و تحویل عوامل انتظامی دادند.

حریق خودروی سواری پژو ۲۰۶

وی با اشاره به حادثه آتش گرفتن خودروی سواری پژو ۲۰۶، گفت: ساعت ۰۶:۵۳ امروز _چهارشنبه، پنجم بهمن‌ماه_ یک مورد حریق خودروی سواری پژو ۲۰۶ واقع در خیابان رکن‌الدوله شرقی به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اصفهان اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه‌های شماره چهار و پنج به محل حریق اعزام شدند و این حریق را با سرعت‌عمل بالا مهار کردند.

وی خاطرنشان کرد: از عموم شهروندان می‌خواهیم، نسبت به تهیه و یادگیری استفاده درست از کپسول آتش‌نشانی اقدام کرده و همیشه آن‌ها را آماده و در دسترس نگه دارند، زیرا این دقت‌نظر باعث نجات جان و مال خودشان و دیگران خواهد شد.

کد خبر 636409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.