اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران ایران نابخردانه است

رئیس‌ کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت: اقدام اخیر پارلمان اروپا در ارتباط با قراردادن سپاه پاسداران ایران در فهرست گروه‌های تروریستی، نابخردانه و دنباله‌روی از شیطان بزرگ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماشاالله ایزدی امروز _چهارشنبه پنجم بهمن‌_ در جلسه شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: اقدام اخیر اروپایی‌ها مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی مصداق بارز دخالت در امور دیگر کشورها و نفی اراده ملت ایران بوده و بر همین اساس این اقدام شنیع و نابخردانه پارلمان اروپا را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: ملت بزرگ ایران حمایت‌های همه‌جانبه غرب و اروپا از رژیم بعث عراق و شخص صدام در دوران دفاع مقدس و قرار دادن تسلیحات نظامی و شیمیایی، کشتارجمعی و به خاک و خون کشیدن مردم بی‌گناه در شهرهای کشورمان را هرگز فراموش نخواهد کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه اقدام اخیر پارلمان اروپا نابخردانه و دنباله‌روی از شیطان بزرگ است، تصریح کرد: اقدام پارلمان اروپا بیانگر آن است که اتحادیه اروپا دارای عقلانیت کافی نسبت به پروتکل‌های جاری، قواعد و حقوق بین‌الملل نیست، اگر این موضوع باب شود که هر کشوری ارتش یا نیروهای مسلح کشور دیگری را تروریست قلمداد کند؛ نخستین تروریست‌هایی که می‌توان نام برد کشورهای آلمان، فرانسه و انگلیس هستند که سال‌ها خون ملت‌های دیگر را ریختند و ضمن استعمار و استثمار، منابع آن‌ها را غارت کرد.

وی با بیان اینکه اطاعت از ولایت فقیه و جهاد برای رفع موانع عمل به وصیت شهدا است، گفت: شهدا به ما درس ایثار و اخلاص دادند و آموختند که بصیرت داشته باشیم و برای رفع مشکلات از هیچ اقدامی دریغ نکنیم.

ایزدی با اشاره به اینکه دشمن با برنامه‌ریزی و راهبرد، اهداف شیطانی خود را دنبال می‌کند، افزود: اینکه امروز جبهه دشمن به‌رغم برخورداری از ابزار و رسانه‌های متعدد برابر انقلاب اسلامی و ملت ایران ناکام مانده است، به دلیل قدرت و اقتداری است که نظام اسلامی ما از دل رخدادها و حوادث طی این چهار دهه به‌دست آورده است.

وی تصریح کرد: در ماه‌های اول انقلاب اسلامی نهادهای نظامی و انتظامی با ازهم‌گسیختگی و ازهم‌پاشیدگی مواجه شده بودند و تشکیل یک تشکیلات نظامی و مردمی برای حفاظت از انقلاب اسلامی در برابر انواع تهدیدهای داخلی و خارجی ضروری بود؛ امام خمینی (ره) این ضرورت را به موقع و به خوبی درک و فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: از مهم‌ترین نیازهای انقلاب اسلامی پس از پیروزی، پیشگیری از فعالیت ناجوانمردانه ضد انقلاب در داخل و خنثی‌سازی توطئه‌های خارجی بود.

وی ادامه داد: آن زمان دستگاه دفاعی و امنیتی بازمانده از دوره پهلوی، به پاکسازی و بازسازی نیاز داشت و بر اساس همین نیاز، کمیته‌های انقلاب اسلامی با حضور و شرکت فعال مردم در مساجد به صورت خودجوش تشکیل شد؛ دولت موقت ابتدا تلاش کرد این نیروها را زیر سلطه خود درآورد اما با مخالفت افراد متعهد روبه‌رو شد.

کد خبر 636404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.